هیچ خللی در شعب اخذ رأی خراسان‌جنوبی وجود ندارد

اقتصاد ایران: بیرجند- رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: در ساعات اولیه تمام شعب در استان فعال بوده و در رأس ساعت هشت اخذ رأی را انجام می‌دهند و در هیچ شعبه‌ای هیچ خللی وجود ندارد.

محمدرضا طالبی، رئیس ستاد انتخابات خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اینکه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری زودهنگام بود و وقت محدودی بعد از شهادت رئیس جمهور برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری وجود داشته و باید بعد از ۵۰ روز برگزار می‌شد امروز بعد از گذشت چهل روز از شهادت رئیس جمهور شاهد برگزاری این دوره از انتخابات هستیم.

وی تصریح کرد: همه لوازم و امکانات فراهم شده و برنامه‌ها و تلاش‌های شبانه روزی صورت گرفته تا امروز شاهد اخذ رأی مردم باشیم و از ابتدای صبح با توجه به رصد میدانی انتخابات با حضور گسترده مردم آغاز شده است.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی یادآور شد: هر گونه اقدامی در راستای فرآیند اجرایی انتخابات در سامانه‌های مربوطه ثبت و در ستاد استانی و کشور قابل رصد است.

طالبی گفت: در ساعات اولیه تمام شعب در استان فعال بوده و در رأس ساعت هشت اخذ رأی را انجام می‌دهند و در هیچ شعبه‌ای هیچ خللی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مقدمات کار فراهم شده است، افزود: با توجه به اینکه نمی‌خواهیم مردم به زحمت بیافتند در نتیجه بارها اطلاع رسانی شده که در انتخابات ریاست جمهوری مردم برای اینکه رأی خود را بدهند حتماً باید با داشتن یکی از دو مدرک اصل کارت ملی یا شناسنامه در پای صندوق‌های رأی مراجعه کنند و اگر چنانچه در شناسنامه آنها کد ملی درج نشده باشد باید کد ملی را همراه داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی اضافه کرد: کارکنان ثبت احوال در ادارات حضور دارند که اگر کسی کد ملی خود را نداشت می‌تواند با مراجعه به این ادارات کد ملی خود را اخذ کند.

طالبی یادآور شد: مردم اگر تخلفی را مشاهده کردند همراه با ارائه مستند می‌توانند این تخلفات را به فرمانداری و مراجعه به سامانه مردم ناظر ثبت و گزارش نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

وی اضافه کرد: کسانی می‌توانند رأی دهند که دارای سن ۱۸ سال تمام باشند و تمام افرادی که تاریخ تولدشان هشت چهار سال ۸۵ بوده و قبل از آن باشد می‌توانند در این ماراتن ملی شرکت کنند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی تصریح کرد: هر چند نام نامزدها با یکدیگر شباهتی ندارد و افراد می‌توانند در برگه‌های تعرفه نام نامزدها را بنویسند اما بهتر است کد نامزدها نیز در این برگه‌ها درج شود.

طالبی بیان کرد: اگر دو نام نامزد در برگه‌های تعرفه درج شود این برگه‌ها باطل به شمار می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: از مردم خواستند تا در ساعات اولیه رأی‌گیری برای دادن رأی مراجعه کرده و آن را به ساعات پایانی نگذارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ