انتخابات ریاست‌جمهوری در کرمانشاه با آمادگی کامل در حال انجام است

اقتصاد ایران: کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: انتخابات ریاست‌جمهوری در کرمانشاه با آمادگی کامل در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طیب صحرایی صبح جمعه در نشست خبری با اصحاب رسانه ساعاتی پس از شروع رسمی انتخابات در استان کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به اهمیت انتخابات برای سرنوشت کشور امید است انتخابات امسال آگاهانه و با نتایج مفید و مؤثر برای مردم و کشور رقم بخورد.

وی افزود: شهید رئیسی در دوره کوتاه ریاست جمهوری خود یک تراز و حدنصاب در ابعاد مختلف ایجاد کرده و الگوسازی عینی و عملی یک رئیس جمهور مطلوب را در نظام جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در استان کرمانشاه مانند سایر استان‌های کشور در بهره مادی و معنوی از دولت سیزدهم داشته و امید است بهره‌مندی خوبی در ادامه این روند از انتخابات و رئیس جمهور آینده در جهت رشد معنوی داشته باشد.

صحرایی با اشاره به تلاش‌های بسیار برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در بازه زمانی کوتاه این دوره، گفت: تلاش بسیار ویژه‌ای که در استان کرمانشاه ظرف ۴۰ روز برای برکزاری این انتخابات صورت گرفت حاصل همکاری‌های خوب و متداول دستگاه‌های مربوطه با یکدیگر بوده و هم‌اکنون کرمانشاه یا آمادگی کامل در حال برگزاری انتخابات است.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات بک پرسه و زمان یک ساله برای فراهم کردن مقدمات نیازمند است، بیان داشت: با این حال بر اساس صراحت قانون اساسی و پیش بینی دقیق در نظام قانون‌مند جمهوری اسلامی فرایند انتخابات در این شرایط ظرف ۵۰ روز باید برگزار می‌شد مع در نهایت طی ۴۰ روز انجام گرفت و امید است نتیجه هرآنچه که باشد به نفع و باخیر و برکت برای مردم ایران باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ