برقراری امنیت انتخابات با ۴۰۰۰ نیروی پلیس در همدان

اقتصاد ایران: همدان-فرمانده انتظامی استان همدان گفت: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری با ۴۰۰۰ نیروی پلیس در همدان حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سلمان امیری صبح امروز با حضور در پای صندوق رأی‌گیری اظهار کرد: خوشبختانه فرماندهی انتظامی استان همدان با برگزاری جلسات متعدد از جمله قرارگاه انتظامی امام علی (ع) و کمیسیون‌های تخصصی پیرامون برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تمهیدات و اقدام لازم را در خصوص تأمین نظم و امنیت انتخابات و حفاظت از صندوق‌های رأی در دستور کار خود دارد.

وی بیان کرد: با توکل به خداوند و با به کارگیری تمام ظرفیت‌های موجود زمینه‌ها و امنیت لازم برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی فراهم شده و پلیس برای محافظت از تعداد ۱۳۱۳ صندوق اخذ رأی در استان قریب به ۴ هزار نفر نیروی انسانی را با همکاری سپاه انصارالحسین (ع) استان به کار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: همان طور که می‌دانید زمان تبلیغات کاندیداها از ساعت ۸ صبح امروز به پایان رسیده و پلیس با همکاری دستگاه قضا با ستادها و افراد قانون‌شکن در این حوزه برخورد قانونی خواهد داشت.

وی گفت: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته و همراهی و مشارکت مردم مشکل خاص امنیتی در استان نداریم و امیدواریم شاهد انتخاباتی پرشور و با نشاط خواهیم بود و بدون شک مردم فهیم استان با مشارکت فعال خود در پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری را در کارنامه افتخارات استان رقم خواهند زد.

سردار امیری خاطرنشان کرد: بدون تردید پلیس با افراد قانون شکن و ناقضان حقوق مردم که بخواهند به نوعی سلب آرامش از وضعیت موجود را داشته باشند برخورد قاطع خواهد داشت و از شهروندان فهیم نیز انتظار داریم هر گونه اخبار و گزارشات خود را در این خصوص از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ