انتخابات به معنای معماری نظام اسلامی توسط مردم است

اقتصاد ایران: بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش تاثیرگذار مردم در نظام اسلامی گفت: انتخابات به معنای معماری نظام توسط مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح جمعه با حضور در شعبه اخذ رأی در گلزار شهدا اظهار کرد: استان بوشهر دارای تاریخی باشکوه است و مردم با بصیرت در صحنه‌های سرنوشت‌ساز حضور یافتند و به‌موقع و درست تصمیم گرفتند و مایه اقتدار برای ایران اسلامی شدند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران با هدایت‌های یک رهبر دینی و حضور مردم ایجاد شده و با مردم ادامه پیدا می‌کند و مردم مؤلفه اصلی قدرت نظام اسلامی هستند و نقش مردم در ساختارسازی نظام بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: اساس و راهبرد نظام اسلامی مردم‌سالاری دینی است و مهمترین بخش از تجلی مردم‌سالاری دینی همین حضور در عرصه انتخابات است.

وی افزود: انتخابات به معنای معماری نظام توسط مردم است و در هندسه نظام اسلامی مردم‌پایگی و مردم‌سالاری اصل است و حضور مردم در انتخابات بر قدرت کشور اضافه می‌کند و مردم در این ساختار نقش اساسی دارند.

آیت‌الله صفایی بوشهری گفت: از همه مردم ایران به ویژه مردم استان بوشهر دعوت می‌کنم که حضوری حماسی در انتخابات داشته باشند که مایه اقتدار و قدرت نظام اسلامی شوند.

وی تصریح کرد: پیروز اصلی این انتخابات مردم و انقلاب خواهد بود و شکست خورده اصلی این انتخابات دشمنان ما خواهند بود.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: قطعاً این مردم عزیز ما هستند که پیروز خواهند شد و نتیجه این انتخابات حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ