اخذ رای در استان تهران راس ساعت آغاز و امنیت کامل برقرار است

اقتصاد ایران: تهران- استاندار تهران از آغاز فرآیند رای گیری راس ساعت هشت در شعب اخذ رای این استان خبر داد و گفت: شرایط استان تهران به لحاظ برگزاری انتخابات ایده ال، امنیت برقرار و عوامل اجرایی حاضر هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری صبح جمعه و همزمان با آغاز فرآیند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از همه مردم، خاصه شهروندان استان تهران که از ساعات ابتدایی صبح امروز هشتم تیرماه مشتاقانه برای انجام تکلیف و آزمون سیاسی پای صندوق‌های رأی حاضر شده اند، اظهار کرد: تعداد ۶ هزار و ۶۹۴ شعبه اخذ رأی در سطح استان تهران مستقر شده است.

استاندار تهران با بیان اینکه از مجموع صندوق‌های مستقر در استان تهران تعداد ۳ هزار و ۸۵۰ شعبه در تهران بزرگ و مابقی به سایر شهرستان‌های استان تعلق دارد، گفت: ۴۹۲ شعبه اخذ رأی به صورت سیار، مختص مجموعه‌هایی که دارای جمعیت متمرکز هستند و امکان استقرار شعبه ثابت نیست پیش بینی شده است.
وی از استقرار همه عوامل حوزه‌های اجرایی طی اولین ساعات بامداد امروز جمعه هشتم تیرماه در محل کار خبر داد و عنوان کرد: عوامل نظارتی، اجرایی، تأمین کننده امنیت و خدمات و پشتیبانی با توزیع صندوق‌ها و دستگاه‌هایی که احراز صلاحیت می‌کنند، حاضر بوده و رأس ساعت ۸ صبح همه صندوق‌ها مستقر و شعب آماده پذیرش رأی شدند.
فخاری از وضعیت مناسب صندوق‌ها و شعب اخذ رأی در استان تهران خبر داد و بیان کرد: برخی افراد در شهر و استان تهران به تاسی از مقام معظم رهبری از همان ساعات اولیه صبح در شعب اخذ رأی حاضر شدند و روند سنتی رأی گیری در حال اجرا است.
استاندار تهران بیان کرد: شرایط استان تهران به لحاظ برگزاری انتخابات خوب و ایده ال است و امنیت برقرار و عوامل اجرایی حاضر هستند و با هیچ مشکلی مواجه نیستیم و انشاالله با نتیجه مطلوب، این انتخابات نیز به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ