هاشمی:انتخابات ۴ فدراسیون‌ تا دو سه هفته آینده برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: وزیر ورزش و جوانان گفت که انتخابات چهار فدراسیون ورزشی برای مشخص شدن رئیس این فدراسیون‌ها تا ۳-۲ هفته آینده برگزار خواهد شد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی در حاشیه حضور اهالی ورزش در ورزشگاه شهید شیرودی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: این روز را به مردم شریف ایران تبریک می‌گویم، چون روز سرنوشت مردم است. آنها همواره با حضورشان پای صندوق‌ها نشان می‌دهند که وفادار به انقلاب و نظام اسلامی هستند.

وی ادامه داد: تأکید مقام معظم رهبری بر حضور و مشارکت پرشور مردم است و جامعه ورزش نیز مثل همیشه حضور پررنگی دارد. در این راستا بر اساس منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌ریزی که وزارت ورزش و جوانان در سطح کشور و با هماهنگی که با ستاد انتخابات کشور انجام داده، صندوق اختصاصی مثل انتخابات مجلس، در تهران و سایر استان‌ها پیش‌بینی شده که جامعه ورزش و جوانان با فراق بال بهتر و بیشتری در انتخابات حضور داشته باشد.

هاشمی تصریح کرد: این صندوق با توجه به اینکه مخاطبانش خاص جامعه ورزش و جوانان هستند تبلیغی برای حضور و مشارکت پررنگ مردم می‌شود، لذا ما این شرایط را فراهم کردیم که دسترسی خوبی نسبت به آن وجود دارد تا امروز بیایند و در سرنوشت کشور و خودشان مشارکت کنند. ان‌شاءالله نتیجه‌ هرچه شود، مبارک مردم ایران باشد.

وزیر ورزش درباره توقع از رئیس جمهور منتخب در موضوعات مختلف، به‌ویژه پروژه‌های نیمه تمام گفت: طبیعی است که وقتی دولتی مستقر می‌شود، وزرایی که به عنوان نمایندگان دولت حضور پیدا می‌کنند، در بخش کاری خودشان موظف هستند هم سیاست‌های دولت را راهبری کنند و هم براساس نیازهایی که در بخش‌های مختلف وجود دارد، کارها را جلو ببرند.

هاشمی گفت: یکی از موضوعاتی که همواره دغدغه جامعه ورزش بوده است. دسترسی به فضای ورزشی و امکانات ورزشی است. در مدتی که خدمتگزار جامعه ورزش بودیم سعی کردیم پروژه‌هایی که سال‌های سال از دهه هشتاد روی زمین باقی مانده بود را در اولویت قرار بدهیم. 1400 پروژه ورزشی را به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رساندیم و امیدواریم مابقی این پروژه‌ها هم هر چه سریعتر به بهره‌داری برسد.

وزیر ورزش و جوانان  در مورد برگزاری انتخابات 18 فدراسیون ورزشی، عنوان کرد: به غیر از به سرانجام رساندن پروژه‌ها، راهبری رشته‌های تخصصی توسط فدراسیون‌ها انجام می‌شود. 18 فدراسیون با سرپرست اداره می‌شد که انتخابات 14 مورد انجام شده و انتخابات 4 فدراسیون باقی مانده که ان‌شاءالله ظرف 2 یا 3 هفته آینده برگزار می‌شود.

هاشمی راجع‌ به فازهای اجرایی وزارت ورزش و جوانان ایران، اظهار داشت: در کنار 2 برنامه مهم و اساسی که قانون‌گذار مشخص کرده و دنبال آن هستیم، در بخش‌هایی وارد فاز اجرایی شدیم که بحث آمایش سرزمینی بود. اجرای آمایش سرزمینی ورزش کشور عدالت را به ورزش باز می‌گرداند. تا امروز که کنار شما هستیم نقطه‌گذاری نزدیک به 100 هزار مکان ورزشی توسط بخش‌های خصوصی و دولتی ساخته شده و استعدادها و ظرفیت‌های هر منطقه برنامه‌ریزی  می‌شود. سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش قهرمانی در یک منطقه و شهرستان کوچک بر اساس استعداد و زمینه‌های که دارد خواهد بود و مطابق آنچه که قانون تکلیف کرده انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: در تکمیل این موارد و بعد از آمایش سرزمینی طرح ملی ورزش کشور را داریم که از بدو تولد کودک  ورزش بنیادین در دستور کار قرار می‌گیرد. در این بحث محور خانواده است و معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش متولی این بخش خواهد بود. مابقی کار هم برعهده آموزش و پرورش و دیگر دستگاه‌ها هستند که ان‌شاءالله وظایف خودشان را انجام خواهند داد. بر این اساس هر فردی که علاقه‌مند است برای سلامتی خودش ورزش کند تا پایان عمرش شرایطش فراهم می‌شود. آن کسی که استعداد دارد و می‌تواند در حوزه قهرمانی کار کند طبیعی است که از این بین انتخاب می‌شود و مسیر خودش را دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ