سامسونگ به مناسبت المپیک پاریس، تبلیغات خیابانی هیجان‌انگیزی را شروع کرد

اقتصاد ایران: سامسونگ با کمپین هنری مهیج برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس، غوغا به‌پا می‌کند.

سامسونگ در آستانه‌ی بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس، اقدامات هیجان‌انگیزی انجام داده است. این شرکت با همکاری شهر پاریس و دو عکاس افسانه‌ای، کمپین هنری جدیدی راه‌اندازی کرده است و به طرفداران اجازه می‌دهد ازطریق شبکه‌های اجتماعی، شانس خود را برای برنده‌شدن یک دستگاه گلکسی S24 اولترا امتحان کنند.

کمپین هنری سامسونگ با عنوان Olympic Games Instants Shared #withGalaxy شناخته می‌شود و هم‌اکنون در مکان‌های کلیدی سراسر پاریس فعال است. در هر مکان، بیلبوردهایی با تصاویر نمادینی که عکاسان فرانسوی، ریمون دپار دون و پسرش، سیمون دپار دون گرفته‌اند، به‌نمایش گذاشته می‌شود. این کمپین ادای احترامی به آثار افسانه‌ای ریمون به‌حساب می‌آید و شامل پرتره‌های ورزشکارانی می‌شود که بین سال‌های ۱۹۶۴ تا ۱۹۸۰ در مسابقات المپیک شرکت کرده‌اند.

کمپین تبلیغاتی سامسونگ برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس

تصاویر سیاه و سفید آرشیوی که ریمون دپار دون آن‌ها را در طول دهه‌های گذشته گرفته با عکس‌های جدیدی که پسرش به‌ثبت رسانده است، در تضاد قرار می‌گیرند. تصاویر جدید برخی از جدیدترین بازی‌های المپیک و پارالمپیک را به‌نمایش می‌گذارند و از ورزشکاران تیم سامسونگ گلکسی حمایت می‌کنند.

کمپین تبلیغاتی سامسونگ برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس
کمپین تبلیغاتی سامسونگ برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس

تصاویر کمپین تبلیغاتی سامسونگ برای المپیک پاریس در سرتاسر این شهر همراه با کدهای QR نمایش می‌یابند و عابران و طرفداران می‌توانند تا ۸ سپتامبر (۱۸ شهریور ۱۴۰۳) با اسکن این کدها، پیام‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند و از تیم سامسونگ گلکسی حمایت کنند.

مقالات مرتبط:
  • سنسور GNJ سامسونگ رونمایی شد؛ احتمال استفاده در گلکسی S25
  • حقایق ناگفته درباره سامسونگ؛ از سبزی‌فروشی تا حضور در صنعت ساختمان‌سازی [تماشا کنید]

افراد می‌توانند با عکاسی ازطریق دوربین گوشی خود، در کمپین هنری سامسونگ شرکت کنند و از پوسترها عکس بگیرند و آن‌ها را با استفاده از هشتگ #TeamSamsungGalaxy در اینستاگرام به‌اشتراک بگذارند. با اینکار، شانس برنده‌شدن یک دستگاه گلکسی S24 الترا را خواهند داشت. جزئیات بیشتر در وب‌سایت رسمی گلکسی اکسپرینس پاریس ارائه شده است.

المپیک ۲۰۲۴ پاریس از ۲۶ جولای (۵ مرداد ۱۴۰۳) آغاز می‌شود و پارالمپیک ۲۰۲۴ در ۲۸ آگوست (۷ شهریور ۱۴۰۳) شروع خواهد شد. این رویدادها، فرصت هیجان‌انگیزی برای سامسونگ به‌حساب می‌آیند، به‌خصوص حالا که این شرکت خود را برای برگزاری رویداد بزرگ بعدی گلکسی آنپکد در پاریس آماده می‌کند؛ مراسمی که در تاریخ ۱۰ جولای (۲۰ تیر ۱۴۰۳) برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ