برگزاری جلسات بصیرتی جهاد تبیین با موضوع انتخابات در مساجد ملایر

اقتصاد ایران: همدان-مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: برگزاری جلسات بصیرتی جهاد تبیین با موضوع انتخابات در مساجد ملایر با همکاری روحانیون و مبلغین در آستانه انتخابات انجام شده است.

حجت الاسلام روح‌الله رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه اظهار کرد: در هر جامعه‌ای سلایق مختلفی وجود دارد اما جوامعی موفق هستند و به مطلوب می‌رسند که بتوانند این سلایق را مدیریت کرده و به یک وحدت برسند.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه، مهمترین اصل در مدیریت سلایق داشتن مهارت حل مسئله است افزود: جامعه ما نیز از این امر مستثنی نیست و امروز در برهه انتخابات دشمن می‌خواهد از این فضا استفاده کرده و به دنبال این است که این اختلاف سلایق را بزرگنمایی کرده و موفقیت‌ها و پیشرفت‌های کشور را کوچک جلوه دهد.

وی با تاکید بر اینکه در این برهه حساس آنچه برای کشور مهم است حضور حداکثری و پر شور مردم در پای صندوق‌های رأی است تصریح کرد: بی شک مردم فهیم و آگاه ما نیز مانند گذشته که در همه عرصه‌های سیاسی خوش درخشیده و پشتیبان این نظام و انقلاب بوده‌اند در این عرصه نیز حضوری پر شور خواهند داشت.

رستمی با تاکید بر اینکه در مرحله دوم بعد از حضور پر شور و حداکثری مسئله مهم انتخاب افراد شایسته و اصلح از بین کاندیداهای مورد نظر است افزود: رئیس‌جمهور آینده باید در کشور ضمن ایجاد وحدت، جامعه را از دو قطبی‌گری نجات دهد و مردم باید با انتخاب درست چنین فردی را برای منصب ریاست جمهوری کشور انتخاب کنند.

وی با اشاره به شکل گیری قرارگاه عمار در ملایر در حوزه تخصصی انتخابات گفت: این قرارگاه قبل از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر طی سال گذشته، تشکیل شد و با توجه به کشیده شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی به دور دوم و همچنین در حال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری همچنان در ملایر پابرجاست.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه در سازمان تبلیغات اسلامی اهداف این قرارگاه را به همت هیئات مذهبی و مبلغین، با برگزاری جلسات راهبردی با مرتبطین و اعضای کمیته‌ها دنبال می‌کنیم گفت: در راستای آگاهی بخشی به مردم برای انتخاب افراد شایسته و اصلح برگزاری نشست‌های تخصصی بصیرت افزایی در مساجد با سخنرانی افراد برجسته و انجام جهاد تبیین انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به همزمانی اعیاد غدیریه و دهه ولایت و امامت از این ظرفیت در برنامه‌های مختلف به موضوع انتخابات و معرفی مؤلفه‌های انتخاب اصلح و تولید محتوا و انتشار آن در فضای مجازی استفاده کردیم و امیدواریم که مردم ولایت مدار و انقلابی کشورمان روز جمعه با حضور پر رنگ خود در پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری بر افتخارات این کشور بیفزایند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ