رسانه‌های داخلی در تبیین ارزش‌های نظام اثرگذار هستند

اقتصاد ایران: همدان-مسوول بسیج رسانه همدان گفت: نقش رسانه‌های داخلی در تبیین ارزش‌های نظام و همچنین تشخیص برنامه دشمن و تبیین آن برای مردم بسیار اثرگذار است.

ناصر قوامی مشفق با حضور در خبرگزاری مهر، با اشاره به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در فقدان شهید جمهور آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی انتخاباتی برگزار می‌شود تا فردی اصلح انتخاب شود و ادامه دهنده راه این شهید خدمت باشد اظهار کرد: بدون شک رأی ما اثرگذار است.

وی با بیان اینکه یک رأی هم تأثیر گذار است و دشمن از حضور حداکثری در هراس است افزود: جمهوریت اسلامی ما که مردم به طور مستقیم در آن مشارکت دارند در سطح دنیا بی نظیر است، و طبق فرمایشات رهبری رهبر، «مشارکت در انتخابات مانع دیکتاتوری است» و هرچقدر مشارکت بیشتر باشد سهم مردم در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه در رأی دادن فایده هست اما رأی ندادن هیچ فایده‌ای برای ما ندارد، تاکید کرد: مشارکت بالا در انتخابات ضریب امنیت بالا در برابر دشمنان را به دنبال دارد و قدرت رئیس جمهور به عنوان نماینده مردم در عرصه‌های بین‌المللی را افزایش می‌دهد.

قوامی مشفق با تاکید بر انتخاب فرد اصلح تصریح کرد: رئیس جمهور باید با اندیشه‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی خود کابینه را بسازد و در دل قانون اساسی برنامه‌های کشور را اجرا کند.

مسؤول بسیج رسانه استان همدان با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات، گفت: در نظام‌های مردم سالار مشارکت در انتخابات یک تکلیف اجتماعی است و در نظام اسلامی ما علاوه بر تکلیف اجتماعی به عنوان یک تکلیف شرعی نیز محسوب می‌شود.

قوامی مشفق با اشاره به اینکه مردم برای انتخاب فرد اصلح باید وقت بگذارند و مناظرات انتخاباتی را دنبال کنند، عنوان کرد: مؤمن و متدین بودن و تقوا داشتن یکی از مهمترین ویژگی‌های فرد اصلح است چراکه انسان‌های متدین برای پیشبرد کارهای کشور بیشتر عمل می‌کنند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید دارای درک و فهم سیاسی باشد و مسائل خارجی و توطئه‌های دشمن را درک کند، ادامه داد: مهمترین دوقطبی که برای کشور اهمیت دارد دوقطبی استکبار و نظام اسلامی است.

مسؤول بسیج رسانه استان همدان گفت: وابسته نبودن به مراکز قدرت و احزاب و همچنین اسراف نکردن در تبلیغات و نداشتن وعده‌های غیر معقول و غیر اجرایی یکی دیگر از ویژگی‌های فرد اصلح است.

قوامی مشفق اظهار کرد: فرد اصلح باید شجاع، برنامه دار، خوشنام، جوانگرا، دشمن شناس و دارای روحیه عدالتخواهی و فساد ستیزی باشد، و با برداشتن فاصله‌ها خود را به مردم نزدیک کند.

وی با اشاره به اینکه هرکس به آرمان‌های انقلاب اسلامی اعتقاد داشته باشد می‌تواند مشکلات کشور را حل کند، اظهار کرد: این موضوع به این معنا نیست که با دنیا ارتباط نداشته باشیم؛ شهید رئیسی نشان داد می‌توان در کنار پایبند بودن به ارزش‌های نظام، با کشورهای دنیا نیز ارتباط داشت.

قوامی مشفق با بیان اینکه رسانه‌های بیگانه برای عقب مانده نشان دادن کشور تلاش می‌کنند، خاطرنشان کرد: نقش رسانه‌های داخلی در تبیین ارزش‌های نظام و همچنین تشخیص برنامه دشمن و تبیین آن برای مردم بسیار اثرگذار است.

مسؤول بسیج رسانه استان همدان با اشاره به اینکه مناظرات انتخاباتی فرصت بسیار خوبی برای شناخت فرد اصلح بود گفت: اگر نامزدی نتواند مظهر قدرت ایران در مناظرات انتخاباتی نشان دهد، به طور قطع در عرصه اجرایی نیز نمی‌تواند قدرت داشته باشد.

وی عنوان کرد: دشمن به دنبال بی رونق نشان دادن انتخابات در رسانه‌های خود است و تلاش دارد بدنه ملت را در برای دولت نا امید نشان دهد و بی شک مردم ایران همان طور که طی ۴۵ سال گذشته ثابت کردند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌اند در این عرصه نیز حضوری پر شور و پر رنگ خواهند داشت

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ