آغاز رای‌گیری در ۸۷۰ شعبه اخذ رای در استان یزد

اقتصاد ایران: یزد- فرآیند رای گیری از دقایقی پیش در ۸۷۰ شعبه اخذ رای در سطح استان یزد آغاز شد و جمعیت حاضر در شعب اخذ رای، خبر از خلق حماسه‌ای دیگر از سوی مردم دارالعباده می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، امروز، هشتم تیرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود و استان یزد نیز با ۸۷۰ شعبه در ۱۲ شهرستان، آماده دریافت آرای مردم هستند.

جمعیت قابل توجهی قبل از آغاز رأی گیری در برخی شعب اخذ رأی از جمله مسجد حظیره به صف ایستاده بودند تا رأی خود را به صندوق بیاندازند.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد در مورد تدابیر انتخاباتی در یزد به خبرنگار مهر گفت: بیش از ۱۴ هزار نفر عوامل اجرایی در ۸۷۰ شعبه اخذ رأی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور دارند.

علی اکبر عزیزی ادامه داد: ۸۷۰ شعبه اخذ رأی شامل ۶۳۹ شعبه شهری و ۲۳۱ شعبه روستایی در ۱۲ شهرستان و ۱۳ بخش مستقل این استان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تدارک دیده شده است.

وی عنوان کرد: تمامی تمهیدات لازم از قبیل امور پشتیبانی، زیرساختی، فناوری، مخابراتی و … برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و با حضور حداکثری مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری صورت گرفته است.

عزیزی در مورد افراد واجد شرایط رأی دادن در این دوره از انتخابات نیز گفت: تمام کسانی که سن آنها تا روز انتخابات ۱۸ سال کامل باشد یا به عبارتی متولدین هشتم تیرماه ۱۳۸۵ به قبل، می‌توانند در این دوره از انتخابات مشارکت داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد همچنین یادآور شد: مردم می‌توانند با ارائه اصل یکی از دو مدرک هویتی تعیین شده برای این دوره از انتخابات یعنی کارت ملی یا شناسنامه، برای رأی دادن در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شوند و در سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

وی تاکید کرد: مردم برای انداختن رأی خود به صندوق‌ها در ساعات اولیه اقدام کنند و این تکلیف شرعی را به ساعات پایانی موکول نکنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ