۲۴ هزار و ۱۱۸ شعبه اخذ رای در روستاها و عشایر سراسر کشور

اقتصاد ایران: معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور اعلام کرد: تعداد شعب اخذ رای در مناطق روستایی و عشایری ۲۴ هزار و ۱۱۸ شعبه است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهیار نورعلی، معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در شبکه خبر اعلام کرد: تعداد شعب اخذ رأی در سراسر کشور ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه است که در فرآیند انتخابات مشارکت دارند و از این تعداد ۲۴ هزار و ۱۱۸ شعبه در مناطق روستایی و عشایری مستقر هستند.

وی ادامه داد: ۱۵ هزار و ۲۱۵ شعبه سیار در شهرها و مناطق صعب العبور و مناطق عشایر نشین فعالیت خواهند کرد. از شب گذشته همکاران ما به مناطق اعزام شدند و در حال حاضر صنددوق‌ها در آن مناطق تعیین شده، مستقر هستند.

نورعلی در رابطه با تمهیدات برگزاری انتخابات در روستاها، بیان کرد: فرمانداران شهرستان‌ها در شهرهایی که ایلات و عشایر، ساکن هستند، از قبل جلسات هماهنگی را با سران ایلات و عشایر برگزار کردند و هماهنگی‌های لازم را با آنها انجام دادند؛ به طور مثال در استان کرمانشاه بیش از ۱۱۴ هزار خانوار عشایر داریم که در قالب ۱۴ ایل هستند و روند و فرآیندهای رأی گیری با آنها مرور شده است. ان‌شاء‌الله انتخابات پُرشکوهی خواهیم داشت.

وی در مورد شعب سیار نیز، گفت: از طریق پیام‌رساذن‌های داخلی در مورد شعب سیار اطلاع‌رسانی کردیم و فرمانداران با ارتباطات نزدیکی که با سران ایلات و عشایر دارند، به آنها اطلاع‌رسانی کردند و مردم می‌دانند که دقیقاً صندوق کجا واقع می‌شود و به امید خدا مشارکت حداکثری را در میان روستاییان و عشایر خواهیم داشت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ