شهید آیت الله رییسی مطیع محض ولایت بود

اقتصاد ایران: بندرعباس- استاندار هرمزگان گفت: آیت الله رییسی لحظه‌ای دل امام زمان خود را نیازرد و مطیع محض ولی فقیه خود بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی پنجشنبه شب در مراسم چهلم شهدای خدمت که در گلزار شهدای بندرعباس برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: مردم باید طرفین معادله حضور یا عدم حضور در انتخابات را ببینند، موافقین حضور در پای صندوق‌های رأی خانواره‌های معزز شهدا و ایثارگران، علما، صلحا و دلسوزان نظام هستند و مخالفان حضور مردم در پای صندوق‌های رأی منافقین، تجزیه طلب‌ها، صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و سران رژیم‌های مرتجع هستند.

وی افزود: اگر بخواهیم مانند هر عرصه دیگری نبرد خیر و شر را ترسیم کنیم خواهیم دید که تمام جبهه شر مخالف حضور ملت ایران پای صندوق‌های رأی است.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب هر کسی که خواهان ایران قوی است باید در انتخابات شرکت کند چرا که در این منطقه پر تنش غرب آسیا هر کسی که رئیس جمهور شود نیاز به یک پشتوانه مردمی دارد تا بتواند چهار سال مسیر خود را ادامه دهد.

دوستی عنوان کرد: یقیناً مردم عزیز ایران با حضور پررنگ خود در انتخابات و با مشارکت بالا فرد اصلح را انتخاب خواهد کرد تا مسیر خدمت به مردم با سرعت تداوم پیدا کند.

وی در رابطه با شاخصه‌های انتخاب اصلح نیز گفت: شاخص‌ها کاملاً مشخص است اما در این دوران سه ساله آنچه ما از شهید آیت الله رئیسی دیدیم که می‌توانیم به عنوان معیاری برای انتخاب اصلح معرفی کنیم این بود که آیت الله رئیسی لحظه‌ای دل امام زمان خود را نیازرد و مطیع محض ولی فقیه خود بود.

استاندار هرمزگان عنوان کرد: تعابیری که رهبر معظم انقلاب در رابطه با شهید آیت الله رئیسی به کار بردند در نوع خود بی‌نظیر بود و حضور ذهن ندارم تاکنون در خصوص شخصیت دیگری مطرح شده باشند از این رو امیدواریم ملت ایران شخصیتی انقلابی، پرکار و ولایت مدار را برای ادامه راه شهید رئیسی برگزینند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ