رنگین کمان اقوام و ادیان آماده خلق حماسه/برای ایرانی قوی می آییم

اقتصاد ایران: ارومیه - آذربایجان غربی رنگین کمان ادیان و اقوام با اتحاد و همدلی برای ساختن ایرانی قوی بر مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای فردا هشتم تیرماه لحظه شماری می کنند.

خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها- سکینه اسمی: آذربایجان غربی سرزمین ادیان و اقوام که سال‌ها با صلح و دوستی در کنار هم زندگی می‌کنند این بار آماده‌اند تا فردا با حضور در پای صندوق‌های رأی برای خلق حماسه‌ای دیگر نقش آفرینی کنند.

شرکت تمامی اقلیت‌های مذهبی همراه سایر شهروندان ارومیه‌ای ضمن اینکه مهر تأییدی بر شعور و آگاهی بالای سیاسی مردم این خطه از کشور خواهد بلکه مشت محکمی نیز به تبلیغات منفی استکبار جهانی خواهد زد.

آذربایجان غربی که به عنوان رنگین کمان اقوام و ادیان در کشور مطرح است با حضور پرشور اقشار مختلف در برهه‌های حساس نقش مهمی در خلق حماسه‌های سیاسی کشور برعهده داشتند و این بار نیز در روز ۸ تیرماه تمامی آحاد مردم اعم از شیعه و سنی به همراه سایر اقلیت‌های مذهبی با حضور با حضور با شکوه در پای صندوق‌های رأی ولایتمداری و عشق به میهن و نظام را به منصه ظهور خواهند رساند.

امروز شهروندان ارومیه با نژادها، گویش‌ها، مذاهب و ادیان مختلف صدا برای خلق حماسه دیگری لحظه شماری می‌کنند و خواهان این هستند برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار آذربایجان همیشه قهرمان بیفزایند.

برای سهیم شدن در تعیین سرنوشت سیاسی در انتخابات شرکت می‌کنم

عثمان جعفری از شهروندان اهل سنت ارومیه در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه حتماً در انتخابات شرکت می‌کنم، گفت: حضور در پای صندوق رأی نشانه سهیم شدن در تعیین سرنوشت سیاسی است و در این راستا برای ادای دین و تکلیف شرعی خود در انتخابات شرکت می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه رأی دادن حق مسلم هر شهروند ایرانی است ادامه داد: اگر در انتخابات شرکت نکنیم و از حق قانونی خود استفاده نکنیم دیگران برای ما تصمیم می‌گیرند.

راضیه محمود پور دیگر شهروند اهل سنت ارومیه نیز با تاکید بر اینکه در انتخابات شرکت می‌کنم به خبرنگار مهر گفت: با اتحاد و همدلی می‌توان آینده کشور را ساخت امروز هجمه‌های دشمنان نشان دهنده این است که کشور در مسیر درستی حرکت می‌کند برای ساختن ایران قوی باید همه اقوام و ادیان با اتحاد و همدلی در انتخابات شرکت کنند.

حسین غلامی دانشجوی اهل سنت دانشگاه ارومیه نیز با بیان اینکه وظیفه خود می‌دانم که در انتخابات شرکت کنم تا فرد اصلحی انتخاب شود افزود: شرکت در انتخابات نشان دهنده بلوغ سیاسی مردم است و برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و ادای دین به انقلاب وظیفه خود می‌دانیم در انتخابات شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه حضور همیشگی و وفاداری مردم به نظام کار منتخب را در هر دوره سخت می‌کند، گفت: با توجه به حساس بودن این دوره از انتخابات انتخاب رئیس جمهور اصلح با رأی بالای مردم می‌تواند زمینه ساز رشد و تعالی کشور باشد.

ایران قوی متعلق به همه اقوام و ادیان است

بارسین ابراهیمی از شهروندان آشوری ارومیه نیز با بیان اینکه ایران قوی و اسلامی متعلق به همه ادیان و اقوام است گفت: مثل همه سال‌ها فردا نیز من به عنوان شهروند ایرانی و آشوری در انتخابات شرکت می‌کنم تا سهم خودم را برای ساختن ایران قوی ایفا کنم.

وی ادامه داد: همه ما در صلح و آرامش سالهاست کنار هم زندگی می‌کنیم فردا با حضور مقتدرانه خود نشان خواهیم داشت اختلاف سلیقه‌ها نمی‌تواند مانع تعیین سرنوشت کشور به دست خودمان باشد.

سرگیز مرداخان از دیگر شهروندان ارمنی ارومیه نیز با تاکید بر مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی گفت: انقلاب اسلامی محصول همه ادیان و اقوام ایرانی است در این برهه حساس مانند همیشه در کنار همه مردم کشور با حضور در پای صندوق‌های رأی جواب یاوه گویی های استکبار جهانی را خواهیم داد.

وی با بیان اینکه انتخابات یک صحنه سیاسی برای مشارکت همه مردم است گفت: ما اقوام و ادیان سال هاست با همدلی و همزیستی مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می‌کنیم شرکت درانتخابات هیچ ربطی به مذاهب و اقوام ندارد و هر ایرانی که دلش برای کشور می تپد باید فردا با حس تعهد در پای صندوق‌های رأی حاضر شود.

شرکت در انتخابات تکلیف اجتماعی و وظیفه شرعی است

امام جمعه اهل سنت ارومیه با دعوت از مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی گفت: شرکت در انتخابات تکلیف اجتماعی و وظیفه شرعی است.

ماموستا مامد کلشی نژاد در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه انتخابات در همه دنیا امر ضروری و مهمی است، افزود: در ایران اسلامی نیز شرکت در انتخابات و برگزاری پرشور آن یک رکن اصلی جمهوریت و مظهر مردم سالاری دینی و نماد وحدت به شمار می‌رود.

وی با اشاره به توطئه‌های چندین ساله دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم عنوان کرد: فردا مردم مثل همیشه با حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق‌های رأی ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای نظام و شهدای گرانقدر مشت محکمی بر یاوه گویی های دشمنان خواهند زد.

امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: بی‌تردید انتخابات از مهمترین موضوعات کشور است و همه وظیفه دارند که در این انتخابات شرکت کنند و انتخابات نیز حق آحاد جامعه ایرانی است و باید برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، شخص مورد علاقه را انتخاب کنند.

وی با تاکید بر انتخاب فرد اصل افزود: از تمامی اقشار، نهادها، تشکل‌ها و فعالان اجتماعی و سیاسی درخواست می‌شود که برای دعوت مردم برای حضور در صحنه تلاش کنند و امید است مردم نیز انتخاب اصلح داشته باشند.

وی افزود: از سوی دیگر باید از هرگونه حاشیه دوری کرده و فردی امین و صالح را که بتواند آرمان‌های انقلاب اسلامی را پیش ببرد انتخاب کنند تا مشکلات کشور حل شود و شاهد شکوفایی کشور در تمامی زمینه‌ها باشیم.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه ساز اقتدار کشور است

کشیش داریاووش عزیزیان در گفت و گو با خبرنگار مهر از انتخابات ریاست جمهوری به عنوان بزرگترین حرکت جمعی سیاسی در کشور نام برد و اظهار کرد: مردم فردا بی شک با حضور حداکثری همانند سال‌های گذشته در یک حرکت بزرگ جمعی و سیاسی بار دیگر نشان می‌دهند که در تعیین سرنوشت سیاسی کشور نقش مهمی دارند و این را بارها ثابت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه با وجود برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری گفت: با وجود مدت زمان کم برگزاری مناظرات و گفت و گو های نامزدهای این دوره موجب شد مردم با شناخت و آگاهی بیشتری در انتخابات شرکت کنند.

کشیش عزیزیان اضافه کرد: ملت ایران همانند سال‌های گذشته و دوره‌های قبل وظیفه دارند امسال نیز درپای صندوق‌های رأی حاضر شده و در انتخابات شرکت کنند.

کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه اظهار کرد: اقلیت‌های دینی همیشه شرکت در انتخابات را وظیفه خود دانسته و در انتخابات شرکت کرده و با اکثریت آرا رئیس جمهور اصلح را انتخاب می‌کنند.

مردم آذربایجان غربی، سرزمین رنگین کمان اقوام و ادیان، بار دیگر کمر همت بسته تا صحنه دیگری از غیرت و وفاداری خود به انقلاب و کشور را به تصویر بکشد، مردمان این سرزمین معتقدند که حضور حداکثری در انتخابات، نقشه‌های دشمنان قسم خورده این آب و خاک را نقش بر آب خواهد کرد.

مسلمان و مسیحی، اهل سنت و اهل تشیع، آشوری و ارمنی در نقاط مختلف آذربایجان غربی همچون سالیان گذشته این بار نیز در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب به صحنه خواهند آمد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ