مکتب شهید رییسی خدمت به محرومان بود

اقتصاد ایران: اراک- استاندار مرکزی گفت: مکتب شهید رییسی خدمت به محرومان بود و امید است این مهم در دولت چهاردهم نیز تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه شامگاه پنجشنبه در آئین اربعین شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی، اظهار کرد: شهید آیت الله رئیسی، تمام زندگی خود را وقف خدمت به مردم بویژه محرومان کرده بود و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کرد.

وی افزود: علاوه بر تمرکز بر مسائل کلان کشور، سفر به استان‌های کم‌برخوردارتر نیز در اولویت اقدامات شهید رئیسی بود.

استاندار مرکزی تاکید کرد: مکتب شهید رئیسی خدمت به مردم به ویژه محرومان جامعه بود و همواره در کنار مردم و با مردم بود.

مخلص الائمه افزود: حضور حماسی و معنادار مردم در تشییع پیکر شهید آیت‌الله رئیسی سطح محبوبیت و مقبولیت او را در میان آحاد مردم به تصویر کشید و نشان داد که در نزد مردم هیچ عمل صالحی بالاتر از خدمت و تبعیت از ولایت فقیه نیست.

استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری مشارکت گسترده در انتخابات عامل وحدت، انسجام و اقتدار ملی است و انتظار است مردم با حضور حداکثری خود با انتخاب فرد اصلح، گام مؤثری در راستای خنثی سازی توطئه‌های دشمن بردارند.

دوام و بقای هر جامعه‌ای به حضور حداکثری و نقش آفرینی مردم در صحنه است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی نیز در این آئین گفت: حضور مردم برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب همواره خنثی کننده توطئه‌های دشمنان بوده و یکی از عرصه‌هایی که نمایش اقتدار مردم و پشتوانه مردمی انقلاب را به رخ می‌کشاند انتخابات است و این از اهمیت بسیاری برخوردار است.

سردار مرتضی عمومهدی با بیان اینکه دوام و بقای هر جامعه‌ای به حضور حداکثری و نقش آفرینی مردم در صحنه است، افزود: امروز حضور حداکثری در انتخابات به عنوان یکی از ارکان مردم سالاری اهمیت بسیاری دارد و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان از اتحاد و یکپارچگی مردم در نظام اسلامی است و پیام اقتدار ملی را به جهانیان مخابره می‌کند.

وی تاکید کرد: به کارگیری اراده ملی در انتخابات و تحقق مشارکت حداکثری موجب پاسداری از هویت ملی و انقلابی ملت خواهد شد و زمینه پیشرفت و رسیدن به قله‌های سربلندی ملت را رقم خواهد زد.

سردار عمومهدی بیان کرد: تقویت حضور مردم در عرصه‌های مختلف کشور باید همواره مورد توجه باشد و یکی از نمودهای این مهم تفکر بسیج است و بسیج در طول این سال‌ها نشان داده هرکجا این تفکر حاکم باشد پیروزی و موفقیت حاصل خواهد شد و لذا اگر دنبال پیشرفت و کارآمدی انقلاب هستیم باید تفکر و رفتار بسیجی در بخش‌های مختلف طنین انداز شود.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی بازیگر اصلی شکل گیری نظم نوین جهانی است و قدرت معنوی انقلاب امروز دشمنان را در عرصه‌های مختلف زمین گیر کرده و صدای خرد شدن جبهه استکبار به وضوح شنیده می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ