مردم اهواز رأی‌گیری را به عصر موکول نکنند

اقتصاد ایران: اهواز - رئیس حوزه انتخابیه شهرستان اهواز از مردم اهواز خواست رأی خود را صبح به صندوق بیندازید و آن را به ظهر و عصر به دلیل گرما و ازدحام جمعیت موکول نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد موالی زاده شامگاه پنجشنبه ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و ایام شهادت شهید بهشتی و یارانشان با بیان اینکه روز جمعه هشتم تیرماه مردم ایران همچون دفعات قبل حماسه‌ای بزرگ را رقم می‌زنند، تصریح کرد: مردم با حضور خود، اقتدار جهانی نظام جمهوری ایران را که بر پایه نظام مردم سالاری دینی است به مردم جهان نشان خواهند داد.

وی افزود: ما هرساله انتخاباتی را داریم و به این شور عادت کرده ایم، نمی دانم در دنیا از این دموکراتیک‌تر و مردم سالاری تر چه نظامی است؟ اگر وجود دارد به ما بگویند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان اهواز گفت: برای رفاه حال مردم به منظور حضور پای صندوق‌های رأی، قریب به ۶۰۷ شعبه در قالب ۳۰ منطقه انتخاباتی در مرکز استان خوزستان آماده کرده ایم.

موالی زاده با اعلام اینکه تمام تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: توزیع اقلام انتخاباتی، رصد و پایش شعب اخذ رأی، امکانات سرمایشی با توجه به اقلیم آب و هوایی خوزستان و مرکز استان نیز در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: در حال رصد شعبه به شعبه هستیم و ایرادات کار را پیدا می‌کنیم تا ان‌شاءالله مشکلی برای فرآیند اخذ رأی از همشهریان ما وجود نداشته باشد.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان اهواز با بیان اینکه اخذ رأی از ساعت ۸ صبح روز جمعه آغاز خواهد شد، اظهار کرد: از همشهریان خواهش دارم ابتدای صبح و پیش از گرمی هوا برای رأی دادن پای صندوق حاضر شوند و حتی رأی دهی را به تایم عصر موکول نکنند چرا که ازدحام جمعیت صورت می‌گیرد.

موالی زاده بیان کرد: در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری با مدرک هویتی شناسنامه یا کارت ملی می‌توانند رأی خود را به صندوق بیندازند؛ امید داریم که یک انتخابات با شکوه با رقابت بالا را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه عصر امروز با هیأت اجرایی و شورای تأمین شهرستان جلسه نهایی داشتیم، تصریح کرد: رؤسای ستاد کاندیدهای ریاست جمهوری نیز به این جلسه دعوت کردیم و تذکرات لازم توسط شورای تأمین به آنها گوشزد شد تا هماهنگی‌هایی که برای ایجاد فضای آرام، با نشاط و سلامت انتخابات لازم است، صورت گیرد.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان اهواز ادامه داد: رؤسای ستادها با روی گشاده و هماهنگ موارد را پذیرفتند و قول دادند تمهیدات لازم را به منظور مدیریت فضای انتخاباتی بین هواداران خود و در فضای انتخاباتی ستادهایشان انجام دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ