جلیلی و قالیباف تصمیم تاریخی در جهت اجماع سازی بگیرند

اقتصاد ایران: اهواز - نماینده خوزستان در مجلس خبرگان با انتشار پیامی از سعید جلیلی و محمد باقر قالیباف ۲ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواست که تصمیم تاریخی درجهت اجتماع سازی بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباس کعبی با انتشار پیامی ضمن تقدیر از قاضی زاده هاشمی و زاکانی که به نفع جبهه انقلاب از ادامه رقابت‌های انتخاباتی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انصراف دادند از قالیباف و جلیلی خواست یک تصمیم تاریخی در جهت اجماع سازی جبهه انقلاب اتخاذ کنند.

پیام آیت الله عباس کعبی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادران عزیز حضرت مستطاب آقای دکتر زاکانی دام عزه و حضرت مستطاب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی دام عزه

از حضور انقلابی و جدی آن برادران بزرگوار در میدان انتخابات ریاست جمهوری و جهاد تبیین ضرورت تداوم خط شهید آیت الله رئیسی اعلی الله مقامه و نیز بصیرت آفرینی و روشنگری در مناظره‌ها و همچنین انصراف مجاهدانه و فداکارانه در جهت موفقیت جبهه انقلاب؛ سپاسگزاری و قدرشناسی می‌نمایم.

بی شک این حضور فعال در میدان از حسنات ماندگار و عمل صالح مهم سیاسی در کارنامه شما ثبت می‌شود و همه نیروهای انقلاب قدر لحظه شناسی و ایثار و فداکاری شما بزرگواران را می‌دانند و همت شما را ارج می نهند.

انتظار آن است که حضرات آقایان دکتر قالیباف و دکتر جلیلی تصمیم تاریخی در جهت اجماع جبهه انقلاب بر اساس فرایند و ضوابط اجماع سازی مورد توافق بگیرند. امید است همت و تلاش بزرگان و مساعی حمیده انجام شده و در حال انجام دلسوزان جبهه انقلاب با درک لحظه‌ها و مخاطرات و موقیعیت تاریخی به سرانجام خوشی منجر گردد والله من وراء القصد وهو ولی التوفیق

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ