زیرساخت‌های شیلاتی در شهرستان عسلویه تقویت می‌شود

اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت:زیرساخت‌های شیلاتی در شهرستان عسلویه تقویت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی عصر پنجشنبه در دیدار با فرماندار عسلویه ضمن ارائه گزارش از وضعیت فعالیت‌های شیلاتی اظهار کرد: به منظور حمایت از صیادان منطقه نیاز است با یک نگاه ویژه از پروژه‌های شیلاتی حمایت شود.

مدیرکل شیلات بوشهر در رابطه با انجام پروژه‌ها با اعتبارات ملی در این شهرستان گفت: پروژه لایروبی اسکله نخل تقی از پروژه‌های ملی بوده که از سال ۱۴۰۰ با اعتباری به مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

وی در رابطه با این پروژه توضیح داد: این پروژه شامل ایجاد دایک و ترمیم موج شکن و لایروبی اسکله نخل تقی است که عملیات اجرایی ایجاد دایک و ترمیم موج شکن انجام شده است و موضوع لایروبی این اسکله به زودی پس از تخصیص اعتبار از محل شورای راهبردی پتروشیمی‌ها عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

امینی ادامه داد: سال گذشته با هدف اشتغال پایدار و تأمین معیشت صیادان تفاهم نامه‌ای با شرکت پلیمر آریاساسول در راستای بازسازی ذخایر آبزیان صورت گرفت، که طبق این تفاهم نامه با همکاری و حمایت این شرکت پروژه احداث زیستگاه مصنوعی در این شهرستان انجام خواهد گرفت.

وی به پروژه‌های پیشنهادی شیلات شامل تکمیل مطالعات اسکله عسلویه، ساخت اداره شیلات شهرستان عسلویه و تجهیز آن، بهسازی اسکله هاله و بنود، ایجاد سوله تخلیه ماهی در اسکله عسلویه، پمپ اطفای حریق در کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اشاره کرد گفت: نیاز است به منظور حمایت از صیادان بومی این منطقه این پروژه‌ها جزو پروژه‌های اولویت دار قرار گیرد و اعتبارات لازم برای انجام پروژه‌ها مصوب گردد.

امینی تصریح کرد: پروژه‌های پیشنهادی شیلات در این کمیته با در نظر گرفتن انتظارات و حل مشکلات جامعه شیلاتی این شهرستان ارائه شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ