انتخابات با امنیت کامل در کردستان برگزار می‌شود

اقتصاد ایران: سنندج_ فرمانده انتظامی کردستان گفت: امنیت انتخابات، رکن و اساس برگزاری انتخابات سالم در کشور است و این رویداد مهم با امنیت کامل در کردستان برگزار می‌شود.

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از آمادگی کامل انتظامی استان خبر داد و بیان کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون کشورمان همیشه در معرض تهدید بوده، چرا که دشمنان از همان ابتدا نسبت به اهداف والای انقلاب آگاهی داشتند و پیروزی چنین انقلابی را آغازی بر پایان خود می‌دیدند.

وی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات موجب افزایش عزت عمومی کشور، تثبیت مردم سالاری، نشان دهنده مشارکت عمومی در اداره امور کشور و مهر تأییدی بر مقبولیت نظام است.

فرمانده انتظامی استان کردستان، همچنین حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی را از ابعاد مختلف ملی و بین المللی تشریح کرد و گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با هیچ نیرنگ و دروغی نمی‌توانند مردم را از صحنه خارج کنند و ملت بصیر ایران با هدایت و رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) فریب نقشه‌های آنان را نخواهند خورد و با حضور پرشکوه خود، اقتدار کشور را به رخ جهانیان خواهند کشید.

سردار آزادی با اشاره به اینکه؛ امنیت انتخابات، رکن و اساس برگزاری انتخابات سالم در کشور است، تصریح کرد: مجموعه پلیس استان از ماه قبل تدابیر و برنامه‌ریزی‌های لازم را به منظور برگزاری انتخابات در هشتم تیرماه اندیشیده است و هم اکنون با اشراف اطلاعاتی لازم از آمادگی مطلوب و کامل در این راستا، برخوردار است.

وی در پایان امنیت و آرامش روانی شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و افزود: پلیس به صورت شبانه‌روزی در خدمت شهروندان است و با افتخار در کنار مردم است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ