سیلاب سوادکوه یک فوتی داشت/ وصل برق و آب

اقتصاد ایران: سوادکوه- فرماندار سوادکوه گفت: تاکنون یک فوتی در فاصله ۴۰ کیلومتری محل وقوع سیلاب پیدا شده اما هنوز شناسایی نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رمضان غلامی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران شهرستان سوادکوه با بیان اینکه طی دو هفته اخیر درگیر سیل در شهرستان هستیم، بیشترین آسیب را در بخش مرکزی عنوان کرد و گفت: آسیب در بخش زیراب کمتر بوده است.

فرماندار سوادکوه با اشاره به اینکه از ۵ مفقودی اعلامی، ۳ نفر زنده پیدا شدند، خاطرنشان کرد: تا کنون یک فوتی در ۴۰ کیلومتری سیل پیدا شده اما هنوز شناسایی نشده است و پنج تیم نیز در حال جستجوی یک مفقودی هستند.

وی با بیان اینکه برای آواربرداری و بازگشایی محور بیش از ۳۰ دستگاه از راهداری، بسیج سازندگی، پیشرو معادن، البرز مرکزی و فیروزکوه ارسال شد، افزود: هرچند یک لاین باز شده اما در حال حاضر محور، مسدود بوده و بازگشایی بعد از ایمنی کامل انجام می‌شود.

غلامی با اشاره به آسیب دیدن ۱۸ نفر در سیل و بستری شدن ۱۴ نفر در بیمارستان شهدای زیراب، در رابطه با خسارت به خودروها، گفت: تعداد ۲۰ خودرو اعم از سواری و تریلی نیز آسیب دیدند.

این مسؤول با بیان اینکه اگر دیواره حفاظتی در شهر زیراب و پلسفید احداث نمی‌شد، شاهد خسارات سنگین‌تری بوده ایم، آبخیزداری را از جمله عوامل مهم در جلوگیری سیل دانست.

فرماندار سوادکوه با بیان اینکه سیل موجب قطعی گاز، برق و آب روستاها شد، گفت: نیروهای خدمات رسان پای کار آمدند و مشکل آب جز چند نقطه رفع شده و برق روستاها نیز وصل شد و با وصل شدن برق، مشکل آنتن دهی دکل مخابرات نیز حل شد.

وی در رابطه با انتخابات فردا، از افزایش تعداد صندوق‌های رأی از ۵۹ صندوق به تعداد ۶۸ صندوق اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۴۲ صندوق مربوط به بخش مرکزی و ۲۶ صندوق مربوط به بخش زیراب است.

این مسؤول با بیان اینکه در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان، ۱۵ هزار و ۲۰۰ نفر چ در دور دوم ۱۲ هزار نفر شرکت کردند، گفت: برای انجام به موقع کار، در برخی روستاها همچون دراسله، گردنه سر و چرات، صندوق‌ها از امشب در محل اخذ رأی مستقر می‌شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ