حمایت آمریکا و انگلیس از جنایات رژیم صهیونیستی شرم‌آور است

اقتصاد ایران: «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» تأکید کرد که ۳۸ هفته پس از جنگ علیه نوار غزه، جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی که در قرن بی‌سابقه است، همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دبیرکل جنبش انصار الله یمن طی سخنانی با اشاره به تحولات نوار غزه گفت: دشمن صهیونیستی به تجاوزات و جنایات بی‌نظیر قرن در نوار غزه ادامه می دهد.

«سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» در ادامه افزود: ۲۶۵ روز یعنی سی و هشت هفته است که کشتارها در نوار غزه ادامه دارد و دشمن اشغالگر هر روز مرتکب جنایت نسل کشی علیه مردم فلسطین می‌شود. تعداد کشتارهای جمعی و قتل‌عام‌ها در نوار غزه به بیش از 3380 مورد رسیده و فقط یکی از این قتل‌عام‌ها کافی بود که وجدان همه جهان بیدار شود. دشمن صهیونیستی کودکان، زنان و بزرگسالان را هدف قرار می دهد، مردم را در شهرهای آنها نابود و مجتمع‌های مسکونی را به صورت کامل ویران می کند.

وی ادامه داد: در هفته‌ای که گذشت، دشمن بیش از 20 قتل‌عام و کشتار جمعی انجام داد که طی آن بیش از 1200 نفر شهید و مجروح شدند. دشمن طی هفته گذشته یک مجتمع مسکونی را در اردوگاه الشاطئ به صورت کامل ویران کرد که در نتیجه بیش از 50 نفر شهید و ده ها تن مجروح شدند. در جنایت روز سه شنبه هم که خواهر برادر مجاهد رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس به همراه فرزندانش به شهادت رسیدند و ما این ضائعه را به برادرمان «اسماعیل هنیه» و همه حانواده گرامی ایشان تسلیت عرض می‌کنم.

الحوثی تصریح کرد: جنایات شنیع رژیم صهیونیستی در نوار غزه سطح وحشیگری، تجاوز، جنایت، پستی و نفرت دشمن را آشکار کرد. از جمله این جنایات، یورش نظامیان صهیونیست به خانه یک زن مسن فلسطینی در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه و فرستادن یک سگ پلیس برای خوردن گوشت او به صورت زنده زنده بود. هزاران جنایت شنیع و نفرت‌انگیزی که دشمن صهیونیستی در ارتکاب آن خلاقیت دارد، برای این رژیم و حامیان و شرکای آمریکایی و انگلیسی آن شرم‌آور است.

رهبر انصار الله خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی به تمام معنا دشمن است و امکان همزیستی با آن وجود ندارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ