تداوم درخشش جمهوری اسلامی ایران از راه انتخابات می‌گذرد

اقتصاد ایران: بندرعباس- مسوول نهاد رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان گفت: تداوم درخشش جمهوری اسلامی ایران از راه انتخابات می‌گذرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عباس تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با طرح این سوال که باید ببینیم در کدام سوی تاریخ ایستاده‌ایم گفت: در ایام گذشته شاهد بودیم که دانشجویان آمریکایی که بخش عمده‌ای از آن‌ها مسلمان هم نبودند توسط رهبری به عنوان اعضای جبهه مقاومت معرفی شدند از این رو ما نیز باید با نگاه دقیق در مواضع‌مان ببینیم آیا ما جزو محور مقاومت هستیم یا نه و اگر ذیل این محور مقدس تعریف نمی‌شویم خود را ملزم به حمایت از محور مقاومت کنیم.

وی افزود: ما ایرانی‌ها ۴۵ سال پیش انتخاب کردیم که در سمت درست تاریخ بایستیم و به تعبیری دیگر با تلاش‌های امام خمینی (ره) سمت درست تاریخ را برای ایستادن همگان طراحی کردیم و جبهه مقاومت ایجاد شد تا از مظلومین عالم دفاع شود.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان با اشاره به زیاده‌خواهی‌های آمریکایی‌ها در منطقه تصریح کرد: ملت ایران به برکت خون شهدا، راهنمایی‌های امام و هدایت‌های مقام معظم رهبری به پا خواست تا دیگر آمریکایی‌ها نتوانند به ما زور بگویند و راهی را انتخاب کردند که به عظمت، بزرگی، آقایی و سروری ما ختم شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی عنوان‌کرد: امروز تداوم درخشش جمهوری اسلامی ایران از راه انتخابات می‌گذرد و انتخابات ریاست جمهوری از آن بزنگاه‌های مهم تاریخ است که مسیر حرکت ما را روشن‌تر خواهد کرد.

وی ادامه داد: باید رئیس جمهوری مقاوم، مجاهد و خستگی‌ناپذیر انتخاب کنیم که جای جلاد و شهید را تغییر ندهد و ملت خودش را تحقیر نکند و طرفدار مظلوم و مظلومین عالم باشد.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه‌های هرمزگان تأکید کرد: باید به دور از غوغاسالاری رئیس جمهوری از مردم و برای مردم انتخاب کنیم و کسی را انتخاب کنیم که به آرمان‌های امام، رهبری و شهید سلیمانی نزدیک باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ