انتظارات هرمزگانی‌ها از رییس جمهور جدید/ فردا همه می‌آییم

اقتصاد ایران: بندرعباس- انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هشتم تیر ماه برگزار و مردم هرمزگان نیز دوشادوش بقیه مردم کشور برای تداوم راه خدمت در انتخابات شرکت خواهند کرد.

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها - راضیه سالاری: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمهوری اسلامی ایران در حالی برگزار می‌شود که کشور سوگوار شهیدان راه خدمت و در رأس آن شهید جمهور است، این انتخابات برای ملت ایران یک امتحان بزرگ است که باید با نگاه به ویژگی‌های شخصیتی شهید رئیسی دست به انتخاب فردی شایسته برای اداره کشور بزنیم؛ همه می‌دانیم که شهید رئیسی در این ۳ سال و نیم خدمت برای کشور عزت آفرینی کرد و با سردار دیپلماسی شهید امیر عبداللهیان، دیپلماسی عزت را جایگزین دیپلماسی ذلت کرد.

گسترش روابط حسنه با کشورهای دنیا، توسعه شتابان زیرساخت‌های کشور، تلاش مستمر برای رفع مشکلات مردم و حذف فاصله بین مردم و مسئولان به خوبی گواه است که انتخاب شایسته و اصلح چه تأثیری می‌تواند در اداره کشور داشته باشد بنابراین باید بگوییم که شهید آیت الله رئیسی حجت را بر همگان برای حضور در پای صندوق‌های رأی تمام کرده است و قطعاً ملت ایران برای تداوم راه شهیدان خدمت با چشمانی باز انتخاب خواهند کرد.

مردم سراسر استان هرمزگان نیز هم‌پای مردم سایر نقاط کشور آماده هستند تا به تکلیف شرعی و میهنی خود در انتخابات عمل کنند بر همین اساس گروه‌های مردمی تصمیم گرفته‌اند در مدت زمان باقی مانده تلفن‌ها و گوشی‌های همراه خود را به کار بگیرند تا از آشنایان خود برای مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح دعوت کنند.

می‌آییم تا مسیر خدمت ادامه یابد

ایوب سالاری شهروند بندرعباسی در ارتباط با اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و لزوم انتخاب رئیس جمهوری در تراز شهید رئیسی به خبرنگار مهر گفت: به نظر من کسی شایسته صندلی ریاست جمهوری است که مردم‌دار باشد، دغدغه مردم را داشته باشد و ۸ سال پشت درهای بسته برای مردم تصمیم نگیرد.

وی افزود: باید در انتخابات چشممان برای انتخاب افراد اصلح باز باشد، مهم است چه کسی رئیس جمهور کشور باشد، شهید جمهور در روستاهای دورافتاده فریادرس مردم بود و تمام تلاش خود را صرف رفع محرومیت از روستاها کرد از این رو تصمیم داریم پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کنیم تا این مسیر ادامه پیدا کند.

این شهروند بندرعباسی گفت: همه ما شاهد ارتباط نزدیک رئیس جمهور شهید با کارگران و اقشار ضعیف جامعه بودیم بنابراین قطعاً رأی ما به کسانی خواهد بود که به دور از اشرافیت باشند.

فرق دارد چه کسی رئیس جمهور باشد

پیام فتحعلی پور دیگر شهروند بندرعباسی نیز گفت: معتقدم که فرق دارد چه کسی رئیس جمهور شود از این رو باید به مردم گفت که قهر با صندوق رأی نتیجه مثبتی در پی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: راه و روش دولت‌ها با همدیگر در خدمت به مردم فرق می‌کند از این رو باید دولتی را انتخاب کنیم که رشد شتابان پیشرفت در کشور را دو چندان کند.

رئیس جمهور باید برنامه داشته باشد

عباس اصغرنژاد دیگر شهروند بندرعباسی گفت: در مناظرات تقریباً عیار نامزدها مشخص شد از این رو مردم باید هوشیار باشند که کسانی را انتخاب کنند که دارای برنامه باشند چرا که رئیس جمهور باید برنامه داشته باشد و از همان روز نخستی که روی کار می‌آید تمام برنامه‌هایش را به وزرا، استانداران، فرمانداران و بخشداران ابلاغ کند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه جریان انقلاب در این دوره از انتخابات دست پری دارد گفت: برخی‌ها نگران هستند که شاید رئیس جمهور آینده نتواند اعتبارات مورد نیاز برای اجرای طرح‌هایش را فراهم کند از این رو رئیس جمهور باید منطبق بر واقع بینی و محدودیت‌های نظام بودجه‌ریزی کشور برای برنامه‌های خود اعتبار در نظر بگیرد.

اصغرنژاد ادامه داد: رئیس جمهور باید همه ظرفیت‌های کشور به خصوص ظرفیت نخبگان و اندیشمندان را جهت تحقق برنامه‌ها به کار گیرد.

اصلح کسی است که بتواند راه شهید جمهور را ادامه دهد

امید بابایی فعال اجتماعی نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انتخاب اصلح در آزمون پیش روی ملت، انتخاب کسی است که بتواند راه شهید جمهور را ادامه دهد؛ انقلابی و تابع ولایت بودن، روحیه جهادی داشتن و خستگی ناپذیر بودن، ساده زیست و فساد ستیز بودن از ویژگی‌های یک رئیس جمهور اصلح است.

وی افزود: رئیس جمهور باید انقلابی، جوان گرا، معتقد به دیپلماسی عزتمندانه همچنین نزدیک‌ ترین فرد به رهبر معظم انقلاب و تابع ایشان و دورترین فرد از دشمنان باشد؛ وظیفه اصلی در این شرایط، کمک به بصیرت افزایی در مردم و تبیین ضرورت عقلی و شرعی حضورشان در انتخابات است تا دشمنان به اهداف خود نرسند.

رئیس جمهور اعتماد و امید را در جامعه تقویت کند

بابایی ادامه داد: از رئیس جمهور انتظار می‌رود اعتماد و امید و ایمان را در جامعه به وجود بیاورد در بین مردم ظرفیت شناسی کند که باعث کم کاری و نهایت بیکاری پتانسیل اجتماع که جوان ایرانی است نشود.

وی گفت: با سرعت بخشیدن به حل مشکلات معیشت مردم روزنه‌ی امید در جامعه بیش از پیش خود را نشان خواهد داد.

حل مشکلات مسکن، ازدواج و اشتغال از اولویت رئیس جمهور باشد

هانی حاجی زاده فعال رسانه‌ای هرمزگان نیز در ارتباط با انتخاب رئیس جمهور اصلح به خبرنگار مهر گفت: رئیس جمهور آینده اول باید مدیران توانمندی انتخاب کند که دغدغه حل مشکلات مردم را داشته باشند.

وی افزود: مشکل امروز جوانان مسکن، کار و خودرو است اگر یک جوان خانه و ماشین و کار داشته باشد دیگر مانعی برای ازدواج ندارد و به این ترتیب بسیاری از مشکلات ازدواج و فرزند آوری و جوانی جمعیت حل خواهد شد.

این فعال اجتماعی گفت: رئیس جمهور باید مثل شهید رئیسی دغدغه مند باشد و درد مردم و جوانان را درد خود بداند و مسئله اشتغال را به صورت ریشه‌ای حل کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ