۲.۴ میلیون مازندرانی واجد شرایط رای دادن هستند

اقتصاد ایران: ساری- رییس ستاد انتخابات مازندران شمار واجدان شرایط رای دادن برای انتخابات ریاست جمهوری را بیش از دو میلیون و ۴۸۷ هزار نفر ذکر کرد و گفت: شرایط برای برگزاری انتخابات فراهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم عزیززاده گرجی بعدازظهر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران درباره آخرین وضعیت استان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ضمن تبریک میلاد امام موسی کاظم علیه السلام و دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر و همچنین گرامیداشت اربعین شهدای خدمت خادم الرضا (ع) شهید رئیسی و همراهان ایشان اظهار کرد: تمامی مقدمات شرایط برگزاری انتخابات فراهم می‌باشد و عوامل اجرایی برگزاری انتخابات توسط معتمدین مردمی انتخاب شدند.

گرجی افزود: ۵۹ حوزه انتخابیه متشکل از ۲۲ حوزه اصلی و ۳۷ حوزه فرعی در سطح استان فعالیت می‌کنند.

وی تعداد کل شعبات اخذ رأی در استان را سه هزار و ۲۲۸ شعبه اعلام کرد و افزود: از این تعداد هزار و۴۵۹ شعبه شهری، هزار و ۷۶۹ شعبه روستایی، دو هزار و ۵۴۳ شعبه اخذ رأی ثابت و ۶۸۵ شعبه اخذ رأی سیار است.

رئیس ستاد انتخابات استان تعداد واجدین شرایط رأی دادن را ۲ میلیون و۴۸۷ هزار و ۲۴۴ نفر ذکر و بیان کرد: شرایط برگزاری انتخابات در استان مازندران کاملاً فراهم است.

وی بیان کرد: به عنوان مجریان انتخابات در جهت تحقق چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت که از تأکیدات مقام معظم رهبری می‌باشد، تلاش می‌کنیم و همانند دوره‌های گذشته تمامی ساز و کارها برای تحقق امر سلامت انتخابات فراهم می‌باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خاطرنشان کرد: طی نشستی که با مسئولین دفاتر استانی نامزدهای انتخاباتی داشتیم، نمایندگان ایشان می‌توانند سر صندوق‌های رأی حضور داشته و یک نفر برای تجمیع آرا در پایان ساعت اخذ رأی از باب سلامت انتخابات در فرمانداری‌ها مستقر می‌شود.

گرجی با اشاره به اینکه انتخابات از جلوه‌های زیبای مردم سالاری دینی و وجه تمایز جمهوری اسلامی با بقیه کشورها می‌باشد، گفت: در شرایط کنونی که استکبار به دنبال تضعیف نقطه قوت جمهوری اسلامی می‌باشد، به هر میزان مشارکت حداکثری به وجود آید موجب افزایش ضریب امنیت کشور، بالا رفتن اعتماد عمومی مردم و نشان از وحدت ملی می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی برخاسته از اراده جدی مردم است و هر وقت مردم پای کار آمدند کار تمام شد.

رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه این دوره از انتخابات به صورت نیمه الکترونیکی برگزار می‌شود، افزود: تمامی مراحل به صورت الکترونیکی بوده و فقط مرحله پایانی که رأی دادن است به صورت دستی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: عوامل اجرایی ساعت ۶ صبح فردا سر صندوق‌های رأی حضور داشته و ساعت ۸ صبح دستگاه‌های اخذ رأی فعال و رأی گیری شروع می‌شود و در این دوره از انتخابات ارائه شناسنامه یا کارت ملی از باب احراز هویت کفایت می‌کند و شناسنامه مهر نخواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ