نظر امیر قلعه‌نویی در مورد همگروه‌های ایران/ قطعا صعود می‌کنیم!

اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با تاکید بر این که این تیم به جام جهانی ۲۰۲۶ راه پیدا خواهد کرد، گفت: دولت ها روی فوتبال سرمایه گذاری کرده اند و به همین خاطر فاصله بین تیم ها کم شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر قلعه نویی که در سالن برگزاری قرعه کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ حضور داشت پس از مشخص شدن حضور تیم ملی ایران در گروه A همراه با ازبکستان، قطر، امارات،قرقیزستان و کره شمالی گفت: به هر حال فوتبال در دنیا به هم نزدیک شده است. نتایجی که در جام ملت‌های اروپا به دست آمد نشان می‌دهد دولت‌ها روی فوتبال سرمایه گذاری می‌کنند و این باعث شده است فوتبال در دنیا و آسیا به هم نزدیک شوند.

سرمربی تیم ملی ایران افزود: در گروهی هستیم که قطر به عنوان قهرمان دو دوره گذشته جام ملت‌های آسیا حضور دارد. آنها لیگ خوبی هم دارند. ازبکستان نیز در رده پایه و سایر رده‌ها به خوبی برنامه ریزی می‌کند و رو به پیشرفت است.

او ادامه داد: امارات هم جدیدا در حال برنامه ریزی و تیم بسیار خوبی است. به هر حال باید بگویم ما ایران هستیم و با نتایجی که سال گذشته به دست آوردیم مطمئنا به عنوان یکی از دو تیم اول صعود خواهیم کرد و با نتایجی که به دست می‌آوریم دل ملت ایران را شاد می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران بار دیگر نسبت به انتقادهایی که از او می شود واکنش نشان داد و گفت: بعضی از کارشناسی‌هایی که انجام می‌شود، دلیل فنی ندارد. از همه عزیزان می‌خواهم به ما کمک کنند. بعضی از کارشناسان از فوتبال دور بوده‌اند و بعضی از آنها با بغض صحبت می‌کنند. درهای تیم ملی به روی این دوستان باز است. خواهش می‌کنم به کسانی تریبون بدهید که اهل فن و دلسوز ملت ایران باشند؛ نه اینکه حساب‌های شخصی خودشان را تسویه کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ