برخورد با آمریکا باید مانند شهیدان خدمت با اقتدار باشد

اقتصاد ایران: فرمانده سپاه قدس در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهدای خدمت گفت: با آمریکا و استکبار جهانی باید مانند شهید آیت الله رئیسی و شهید امیر عبداللهیان بااقتدار برخورد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اسماعیل قاآنی روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور شهید و شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و شهدای خدمت که در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی در سالروز ولادت هفتمین امام شیعیان حضرت امام موسی کاظم علیه السلام با حضور خانواده شهدا، محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری، تعدادی از اعضا کابینه دولت سیزدهم، سردار حسین سلامی فرمانده سپاه و فرماندهان لشکری و کشوری برگزار شد، سخنرانی کرد.

وی اظهار داشت: امروز هفتم تیر ماه روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی روز شهادت آیت الله بهشتی و یاران ایشان که مصادف است با چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی و شهدای خدمت و همچنین، یاد شهید رئیسی شهیدی با اخلاص و شهید میدان دیپلماسی شهید عبداللهیان را گرامی می‌داریم.

فرمانده سپاه قدس گفت: مجلس شهدا متعلق به همه شهداست و امروز در جمع خانواده شهدا یاد تمامی بزرگان شهید و شهدای گرانقدر را گرامی می‌داریم.

وی افزود: امروز یاد شهید عرصه دیپلماسی شهید امیر عبداللهیان این انسان بزرگ و این شخصیتی که در زمان حیاتش برجستگی خود را نسبت به هم ترازان خود نشان داد و شهادت هم بازگو کردن اقدامات انسانی ایشان بود.

سردار قاآنی با بیان خصوصیات شهید امیر عبداللهیان گفت: یکی از افرادی که پیام مقاومت را با نگاه و تراز قوانین بین المللی در کشورهای منطقه و فرامنطقه و حتی در شورای امنیت سازمان ملل مطرح کرد این شهید بزرگوار بود.

وی افزود: شهید امیرعبداللهیان فردی ولایت مدار بود، به انقلاب اسلامی به صورت کامل اعتماد و اعتقاد داشت و در عرصه عمل فرد میدان‌داری بود که از تمام ظرفیت‌ها برای انجام وظایف خود و انتشار و گسترش پیام انقلاب اسلامی استفاده می‌کرد.

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: یکی از کسانی که پیام مقاومت را توانست به‌خوبی در چارچوب قواعد و روابط بین‌المللی به همه کشورهای منطقه و حتی فراتر از کشورهای منطقه و در عرصه‌های بین‌المللی و در سازمان ملل مطرح کند، این شخصیت بزرگ، ارزشمند، باصداقت و با اخلاص، متخصص و خستگی‌ناپذیر بود.

سردار قاآنی همچنین شهید امیرعبداللهیان را صدای رسای مقاومت در عرصه بین‌المللی و در حوزه کاری خود فردی متخصص و خستگی‌ناپذیر توصیف کرد.

قاآنی با بیان اینکه وضعیتی که امروز در صحنه بین المللی شاهد آن هستیم و با توجه به عناصری که در این صحنه موثر بودند، ما توانستیم پیام و اقتدار انقلاب را در برابر استکبارگران از جمله رژیم صهیونیستی و آمریکا به دنیا برسانیم، اظهار کرد: مردانی چون شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان اثبات کردند که بدون اتکا به آمریکا نیز می‌توان کارها را به پیش برد و شما مردم مناسب است در انتخاب خود در جریان انتخابات به این مسائل و معیارها توجه کنید.

فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه داد: آن‌هایی که حل همه مسائل را به آمریکا و ارتباط با آن تعریف می‌کنند، آن‌ها مردانی هستند که نمی‌خواهند دلاورانه با دشمن بجنگند، در حالی که باید توجه داشت که نمی‌شود با دشمن، آن هم آمریکا مماشات کرد. شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان اثبات کردند که وقتی از موضع قدرت حرف بزنیم، می‌توان آمریکا را نیز به کرنش وادار کرد.

وی با بیان اینکه شهید امیرعبداللهیان در ۲ دهه گذشته که بیشتر شناخته شده بودند و در عرصه حضور پررنگ‌تری داشتند، همواره مقتدرانه از نظام اسلامی و مقاومت اسلامی دفاع می‌کردند، ادامه داد: ایشان چه در زمانی که در وزارت خارجه بودند و چه وقتی که به دلایل مختلف در وزارت خارجه نبودند، هر کجا که بودند ارتباط خود را با شهید سلیمانی به صورت مستمر و محکم حفظ کرده بودند و با ایشان برای تقویت جبهه مقاومت همراهی و همکاری می‌کردند.

سردار قاآنی با اشاره به وضعیت کنونی جبهه مقاومت در عرصه بین‌الملل گفت: در حال حاضر وضعیت جبهه مقاومت، به‌رغم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در تاریخ بی‌سابقه است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ