تازه‌ترین تصویر از جمشید هاشم‌ پور

اقتصاد ایران: مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق هنر روز عید غدیر خم به دیدار و عیادت استاد جمشید هاشم پور هنرمند نامدارسینما، تئاتر و تلویزیون رفت.

- اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی صندوق اعتباری هنر، سید مجید پوراحمدی رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر، در ادامه دیدارها و عیادت از هنرمندان کشور، با حضور در منزل جمشید هاشم‌پور، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم به این هنرمند و خانواده وی، جویای حال این هنرمند پیشکسوت شد و در جریان آخرین وضعیت درمانی وی قرار گرفت. در این دیدار چند ساعته، مدیر عامل صندوق اعتباری هنر در فضایی صمیمی به گفتگو با این هنرمند نامدار کشور و خانواده وی پرداخت.

رئیس هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر در این دیدار با اشاره به ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی و رفتاری این هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، گفت: نسل ما، فیلم‌هایی را که آقای هاشم‌پور در آن حضور داشتند همیشه در خاطر دارد و علاقه شدیدی به نقش‌آفرینی ایشان داشتیم. 

پوراحمدی همچنین با اشاره به مشکلات عنوان شده از سوی آقای هاشم‌پور و خانواده وی در خصوص بیمه و روند درمانی این هنرمند پیشکسوت، قول مساعد داد تا در حد مقدورات صندوق در جهت رفع و برطرف کردن دغدغه‌های ایشان، حمایت های لازم به‌عمل آید.

جمشید هاشم پور , صندوق هنر , غدیر خم | عید غدیر خم ,

مشاور وزیر فرهنگ و مدیر عامل صندوق اعتباری هنر همچنین تأکید کرد: هنرمندان نامدار و پیشکسوتانی همچون استاد جمشید هاشم‌پور الگوی تمام عیاری از لحاظ اخلاقی، رفتاری و حرفه ای و... برای جوانان به ویژه کسانی هستند که به تازگی می خواهند وارد حرفه سینما شوند.

در این دیدار  سید احمد میر علایی، تهیه‌کننده سینما و تلویزیون، نیز به خصوصیات رفتاری و اخلاقی استاد هاشم‌پور پرداخت و گفت: امثال وی به معنای واقعی یک هنرمند و سلبریتی واقعی هستند نه مانند کسانی‌که فقط این نام و جایگاه را به صورت غیر واقعی به همراه داشته و یدک می‌کشند.

وی در عین حال تأکید کرد: جمشید هاشم‌پور همواره با نقش آفرینی‌های حرفه‌ای به هویت اجتماعی و ملی خود احترام می‌گذاشت و هیچ وقت به دنبال حاشیه‌ها نیست.

این تهیه کننده سینما و تلویزیون در عین حال با اشاره به تفاوت صندوق اعتباری هنری در دولت مردمی، گفت: بدون اغراق عرض می‌کنم، صندوق اعتباری در حال حاضر جایگاه مهمی در میان هنرمندان دارد و تحولی شگرف در رفع مشکلات اصحاب فرهنگ و هنر به وجود آورده است.

جمشید هاشم پور , صندوق هنر , غدیر خم | عید غدیر خم ,

وی با تأکید بر رفع مشکلات هنرمندان و توجه و اهتمام ویژه به این قشر فرهیخته ادامه داد: مسئولان صندوق اعتباری هنر همواره با اینگونه دیدارها و عیادت‌ها، در همه مسائل و مشکلات در کنار اصحاب فرهنگ و هنر به ویژه هنرمندان سینما بودند و همین عامل باعث شد که هنرمندان در این دوره حس خیلی خوب و نزدیکی نسبت به صندوق اعتباری هنر پیدا کنند.

در ادامه این دیدار جمشید هاشم‌پور نیز ضمن تبریک متقابل عید غدیر خم به مدیرعامل صندوق اعتباری هنر و همراهان ، از حضور آنها در منزل خود و اینکه جویای احوال و وضعیت درمانی وی هستند، تشکر و قدردانی کرد.

این هنرمند نامدار و پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون در ادامه این دیدار با بیان اینکه از لحاظ جسمانی رو به بهبودی است، به بیان خاطراتی درباره حضور در آثار سینمایی و تلویزیونی اشاره کرد.

هاشم‌پور به موضوع درخواست بسیاری از مردم برای دیدار و عیادت از وی اشاره کرد و گفت: من و خانواده سپاسگزار لطف و عنایت همگان هستیم اما این امکان در منزل آنها مهیا نیست که به لطف عزیزان پاسخ دهیم و شرایط را برای حضور آنها فراهم کنیم.

در ادامه مدیر عامل صندوق اعتباری هنر قول مساعد داد تا از طریق صندوق اعتباری هنر شرایطی را فراهم شود تا علاقه‌مندان و دوستداران، این هنرمند نامدار کشور را از نزدیک ملاقات و دیداری تازه کنند.

در این دیدار جلیل فرجاد بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و جعفر گودرزی رئیس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ