این قرار بود گوشی تاشدنی سرفیس دوئو ۳ باشد؛ پروژه لغوشده مایکروسافت

اقتصاد ایران: پتنت‌های منتشر شده طراحی خلاقانه‌ی گوشی سرفیس دوئو ۳ را به‌نمایش می‌گذارند.

سال گذشته مایکروسافت قصد داشت از زبان طراحی جدیدی برای سرفیس دوئو ۳ استفاده کند. در طراحی سرفیس دوئو ۳ برخلاف سرفیس دوئو ۲، قرار بود از زبان طراحی رایج و معمول گوشی‌های تاشو استفاده شود. سرفیس دوئو ۳ از لولای ۱۸۰ درجه و چینش دوربین سه‌گانه و نسبت تصویر طویل‌تری بهره می‌برد.

مایکروسافت گوشی تاشو سرفیس دوئو ۳ را با اسم رمز «نئون» توسعه می‌داد. به‌دنبال کاهش تولید نمونه‌های آزمایشی سرفیس در بهار ۲۰۲۳، فرايند تولید این گوشی متوقف شد. از سرگیری توسعه‌ی سرفیس دوئو ۳ بعید به‌نظر می‌رسد.

پتنت سرفیس دوئو ۳ در نمای پشتی

پتنت‌های منتشرشده توسط Patently Apple از سرفیس دوئو ۳ ، طراحی جالب این گوشی را نمایش می‌دهند. در پشت سرفیس دوئو ۳ چینش دوربین ‌سه‌گانه مشابه با ماژول دوربین گوشی آیفون به‌چشم می‌خورد. ماژول برآمده‌ی دوربین در بالاترین قسمت گوشی قرار گرفته است و هر ۳ لنز در سمت چپ این ناحیه تعبیه شده‌اند.

پتنت سرفیس دوئو ۳ در نمای پشتی

در زیر نمایشگر خارجی و نمایشگر تاشو داخلی حسگر‌های دوربین سلفی قرار گرفته‌اند. سرفیس دوئو ۳ قرار بود همراه با لوازم جانبی مغناطیسی به بازار عرضه شود. طبق پتنت‌ها لوازم جانبی مغناطیسی به قاب پشتی گوشی مایکروسافت متصل می‌شدند.

مقالات مرتبط
  • سرنوشت سرفیس دوئو ۳ مایکروسافت چه خواهد شد؟
  • گوشی سرفیس Duo 3 به‌جای صفحه‌نمایش دوگانه، احتمالاً با نمایشگر تاشو عرضه می‌شود

یکی از لوازم جانبی مغناطیسی سرفیس دوئو ۳، پایه‌ی نگهدارنده‌ی خاصی بود که شباهت بسیاری به اکوسیستم مگ‌سیف اپل داشت. ظاهراً سرفیس دوئو ۳ به دکمه‌ی پاوری مجهز بوده که امکان باز کردن نمایشگر بدون استفاده از انگشتان و تنها با فشردن دکمه را برای کاربران فراهم می‌کرده است. از این ویژگی جالب در گذشته در گوشی مایکروسافت آندرومدا استفاده شده بود.

مایکروسافت درحال‌حاضر برای ارتقا و پشتیبانی گوشی‌های اندرویدی خود تلاشی نمی‌کند. ردموندی‌ها فعلا هیچ برنامه‌ای برای ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های بزرگ اندروید به بهترین گوشی تاشو خود، یعنی سرفیس دوئو ۲، ندارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ