برخورد با آمریکا مانند شهیدان خدمت باید با اقتدار باشد

اقتصاد ایران: فرمانده سپاه قدس در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهدای خدمت گفت: با آمریکا و استکبار جهانی باید مانند شهید آیت الله رئیسی و شهید امیر عبداللهیان بااقتدار برخورد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اسماعیل قاآنی روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور شهید و شهید حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان وشهدای خدمت که در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی در سالروز ولادت هفتمین امام شیعیان حضرت امام موسی کاظم علیه السلام با حضور خانواده شهدا، محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری، تعدادی از اعضا کابینه دولت سیزدهم، سردار حسین سلامی فرمانده سپاه و فرماندهان لشکری و کشوری برگزار شد، سخنرانی کرد.

وی اظهار داشت: امروز هفتم تیر ماه روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی روز شهادت آیت الله بهشتی و یاران ایشان که مصادف است با چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی و شهدای خدمت و همچنین، یاد شهید رئیسی شهیدی با اخلاص و شهید میدان دیپلماسی شهید عبداللهیان را گرامی می‌داریم.

فرمانده سپاه قدس گفت: مجلس شهدا متعلق به همه شهداست و امروز در جمع خانواده شهدا یاد تمامی بزرگان شهید و شهدای گرانقدر را گرامی می‌داریم.

وی افزود: امروز یادشهید عرصه دیپلماسی شهید امیر عبداللهیان این انسان بزرگ و این شخصیتی که در زمان حیاتش برجستگی خود را نسبت به همترازان خود نشان داد و شهادت هم بازگو کردن اقدامات انسانی ایشان بود.

سردار قا آنی با بیان خصوصیات شهید امیر عبداللیهان گفت: یکی از افرادی که پیام مقاومت را با نگاه وتراز قوانین بین المللی در کشورهای منطقه و فرامنطقه و حتی در شورای امنیت سازمان ملل مطرح کرد این شهید بزرگوار بود.

این خبر تکمیل می‌شود...

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ