حضور گسترده در انتخابات نمایش قدرت و همبستگی ملی است

اقتصاد ایران: اصفهان - مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: حضور گسترده و هرچه بیشتر مردم در عرصه انتخابات، پاسخی روشن به تلاش‌های اغواگرانه دشمنان در ناامید کردن ملت است.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به مشارکت حداکثری در انتخابات هشتم تیر ماه اظهار کرد: قطعاً پست ریاست جمهوری یکی از مهمترین اماناتی است که باید به فرد لایق و شایسته‌اش سپرده شود چرا که با سرنوشت یک ملت سروکار دارد و حداقل برای چهار سال رشته اقتصاد و سیاست و فرهنگ کشور به او سپرده می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در روزهای حساسی که در پیش داریم، این ملت بزرگ ایران است که با حضور گسترده خود در انتخابات، قدرت ملی را به نمایش می‌گذارد، ادامه داد: امام راحل عظیم‌الشأن همواره مردم را به حضور در پای صندوق‌های رأی فرا می‌خواندند و رهبری معظم انقلاب نیز همواره بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان حضور گسترده و هرچه بیشتر مردم در عرصه انتخابات را پاسخی روشن به تلاش‌های اغواگرانه دشمنان در ناامید کردن ملت دانست و افزود: همه ما باید نسبت به وضعیت و سرنوشت کشور احساس مسؤولیت کنیم و با انتخاب گزینه اصلح، زمینه پیشرفت کشور را پدید آوریم. حضور حداکثری مردم، قدرت دیپلماسی مسؤولان را در سطح بین‌الملل بالا خواهد برد و بر اعتبار کشور و ملت ایران در نزد جهانیان خواهد افزود.

وی با بیان اینکه ملت ایران، بارها امتحان خود را به خوبی انجام داده‌اند، گفت: امیدواریم در این مرحله حساس نیز با احساس مسؤولیت نسبت به سرنوشت کشور آگاهانه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ