هلاکت و زخمی شدن ۱۸ نظامی صهیونیست در جنین

اقتصاد ایران: رسانه‌های عبری اعلام کردند که در جریان درگیری‌های شب گذشته میان نظامیان صهیونیست و رزمندگان فلسطینی در جنین واقع در کرانه باختری، یک نظامی رژیم اشغالگر کشته و دست کم ۱۷ نفر زخمی شدند که حال ۴ تن از آنها وخیم است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در جریان درگیری‌های مسلحانه‌ای که شب گذشته بعد از یورش نظامیان صهیونیست به شهر جنین در کرانه باختری، میان آنها با رزمندگان فلسطینی رخ داد، مبارزان فلسطینی یک وسیله انفجاری بزرگ را مقابل نیروهای دشمن منفجر کردند که طی آن دست کم 17 نظامی صهیونیست زخمی شدند.

رسانه‌های عبری امروز گزارش دادند که بر اثر انفجار بمب در مسیر خودروی زرهی ارتش اسرائیل در جنین، یک نظامی اسرائیلی کشته و 17 نفر دیگر زخمی شدند که حال 4 تن از آنها وخیم است.

درگیری‌ها در شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری بعد از یورش نیروهای ویژه ارتش صهیونیستی به مجاور بیمارستان دولتی خلیل سلیمان آغاز شد.

شاهدان عینی از شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در مسیر گشتی‌های رژیم اشغالگر خبر دادند و اعلام کردند که یک هواپیمای نظامی ارتش صهیونیستی با پشتیبانی آمبولانس‌های اسرائیلی برای بیرون کشیدن نظامیان مجروح این ارتش اقدام کرد.

گردان‌های القسام با صدور بیانیه‌ای درباره درگیری‌های شدید میان رزمندگان مقاومت با نیروهای اشغالگر در جنین اعلام کرد: رزمندگان ما درگیری‌های مسلحانه شدیدی با نیروهای دشمن اشغالگر در حین یورش آنها به شهر جنین انجام دادند.

در پی این درگیری‌ها، بامداد امروز نیروهای اشغالگر با بولدوزرها تحت حمایت پهپادها و بالگردهای ارتش صهیونیستی که در آسمان جنین به پرواز درآمدند، نیروهای کمکی اضافی به این منطقه منتقل کردند.

بعد از آن درگیری‌های خشونت آمیزی در اطراف اردوگاه جنین رخ داد که طی آن نظامیان صهیونیست در حیات بیمارستان دولتی جنین، برای حمله به فلسطینیان از گلوله و گازهای اشک آور استفاده کردند.

نیروهای رژیم اشغالگر با حمله به شهر جنین، کمپین گسترده‌ای از بازداشت‌ها به راه انداختند. در جریان یورش اشغالگران به جنین، درگیری‌های مسلحانه میان آنها با رزمندگان فلسطینی رخ داد.

نظامیان صهیونیست همچنین در مناطق مختلف کرانه باختری دست به تخریب منازل و تاسیسات فلسطینی‌ها زدند.

نیروهای دشمن با حمله به روستای بیتللو در غرب شهر رام الله در کرانه باختری، با بلدوزر اقدام به تخریب چندین منزل کردند. آنها همچنین به منطقه شرقی شهر اریحا یورش برده و اقدام به تخریب خانه یک خانواده فلسطینی کردند.

صهیونیست‌ها همچنین 7 اتاق مسکونی، واحد بهداشت و یک اتاق مخصوص ژنراتور برق را در روستای ام الخیر در جنوب الخلیل تخریب کردند.

اشغالگران صهیونیست هم‌زمان با جنگ نسل‌کشی که علیه غزه به‌راه انداخته‌اند، به‌شکل شبانه‌روزی حملات وحشیانه‌ای به مناطق مختلف کرانه باختری انجام می‌دهند و روزی نیست که خبری از درگیری رزمندگان فلسطینی با نیروهای دشمن در مناطق مختلف کرانه باختری و شهادت جوانان فلسطینی مخابره نشود.

از 7 اکتبر 2023 همزمان با حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون حدود 550 فلسطینی در کرانه باختری به شهادت رسیده و 5200 نفر هم زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ