دعوت مدیرعامل بانک مسکن از مردم برای حضور در انتخابات

اقتصاد ایران: مدیر عامل بانک مسکن با صدور پیامی از مردم شریف ایران اسلامی برای حضور پرشور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

- اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، متن پیام سیدعباس حسینی به شرح زیر است؛

«امنیت، عزت، اقتدار، آرامش، پیشرفت و سایر داشته‌های ارزشمند امروز ایران اسلامی، میراث گرانبهای شهدای عالیقدر انقلاب و مردمان فداکار، غیور و پرتلاشی است که تحت لوای ولایت فقیه، مردانه و بی‌ادعا در میادین و عرصه های گوناگون، خوش درخشیدند و علی رغم وجود تحریم‌ها و پیکار نابرابر با قدرت‌های استعمارگر، ظالم و مستبد، پرچم پرافتخار ایران اسلامی را بر فراز قله‌های علم، فرهنگ، هنر و ورزش جهان به اهتزار درآوردند.

اکنون باز هم میدان دیگری در پیش روی ملت شریف ایران اسلامی است. هشتم تیرماه سال جاری، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است و بی‌شک شرکت در این انتخابات، ضامن حفظ و افزایش اقتدار و وحدت ملی و برهم‌زننده نقشه ها و توطئه‌های شوم دشمنان قسم خورده ایران اسلامی است.

هشتم تیرماه، فرصتی برای ثبت پیروزی بزرگ دیگری در کارنامه پرافتخار ایرانیان و میعادگاه غلبه بصیرت، امید و آرمانخواهی ملت خداجوی ایران بر عملیات روانی و تبلیغات منفی استکبار و صهیونیسم جنایتکار در ترویج ناامیدی، انفعال و بی تفاوتی است. قطعا مشارکت شورآفرین ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری، تصویری شکوهمند از نشاط و پویایی انقلاب اسلامی ایرانیان غیور در پیش چشم جهانیان به نمایش خواهد گذاشت و عقب‌نشینی استکبار جهانی از مواضع خصمانه خویش را رقم خواهد زد. حضور آگاهانه، مسئولانه و حداکثری مردم عزیز ایران در پای صندوق‌های رای و استفاده شایسته از حق قانونی، مؤثر و تعیین‌کننده خود، موجب افزایش سرعت حرکت کشور در مسیر رشد و تعالی به سوی قله‌های بلند تمدن نوین اسلامی، حفظ اتحاد ملت و دولت، تثبیت اقتدار ملی و انتخاب فرد اصلحی می شود که خالصانه در راه خدمت به مردم و اعتلا و سربلندی هر چه بیشتر ایران اسلامی گام می‌نهد.

اکنون بر ماست که به پاس قدردانی از شهدای سرفراز سرزمین‌مان و برای ادای دین و تکلیف شرعی خود، مشتاقانه در پای صندوق‌های رای حاضر شویم و همچون گذشته به ندای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) لبیک بگوییم. از این رو وعده همه ما، حضور مقتدرانه در پای صندوق‌های رای در روز 8 تیرماه سال جاری برای خلق حماسه‌ای دیگر است تا به مدد الهی و داشتن نیت‌های خیر و خدایی در انجام این فریضه سرنوشت‌ساز، مسیر امنیت، ثبات و پیشرفت کشور برای تحقق ایران تمدن‌ساز را قدرتمندتر از گذشته بپیماییم و با انجام این عمل صالح و شایسته، موجب رضایت و خشنودی حضرت حق و شادی دل امام عصر حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) شویم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ