حضور میلیونی در تشییع شهدای خدمت دلدادگی ملت به نظام اسلامی بود

اقتصاد ایران: سنندج- رییس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: حضور میلیونی مردم در تشییع شهدای خدمت دلدادگی ملت به نظام اسلامی را به تصویر کشید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عباسی صبح پنج شنبه در مراسم اربعین رئیس جمهور شهید و همراهانش که در سالن آزادی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در سالگرد هفتم تیرماه که ۴۲ سال از سالگرد شهید بهشتی می‌گذرد و در چهلمین روز شهادت آیت الله رئیسی ملت هنوز غم از دست رفتن این عزیزان را دارد و اگر عالمی از دنیا برود شکافی حاصل می‌شود و کسی نمی‌تواند آن را پر کند.

وی افزود: ما بعد از شهادت شهید بهشتی بیان کردیم «دشمن در چه فکریه ایران پر از بهشتیه» و گمان ما بر این است که پرچم افتخار خدمت رسانی نظام اسلامی را سردار دیگری به صورت شایسته در دست می‌گیرد اما شهید رئیسی بود که خدماتش ماندگار است.

انقلاب اسلامی ایران به قدرت لایزال الهی متصل است

وی خاطرنشان کرد: زمانیکه رجایی به شهادت رسید دشمن تصور می‌کرد می‌تواند خدشه‌ای در استقرار نظام اسلامی فراهم کند اما نمی‌دانستند که این انقلاب به افراد متصل نیست بلکه به قدرت لایزال الهی متصل است که هیچ قدرتی برتر از آن نیست و این رمزی است که این انقلاب اسلامی علیرغم همه خیانت‌ها، حیله‌ها و جنگ افروزی‌های دشمن در این چندین ساله در جهان پا برجاست و مردم ما متحدند.

معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور تصریح کرد: امروز ملت ایران علیرغم همه مشکلات اقتصادی و معیشتی کشوری پایدار است و این مهم خار چشم دشمن محسوب می‌شود.

عباسی یادآور شد: مردم ایران خاصیت انسجام و بازآفرینی را در رویدادهای اینچنینی دارد و شهادت شهید جمهور در جریان خدمتگزاری در نظام اسلامی خدشه‌ای وارد نکرد و حضور گسترده شایسته ملت در تشیع شهدای بزرگوار و همراهان شهید خدمت و جمهور نشان داد که به فرصتی تبدیل شده است در حالی که دشمن گمان می‌کرد گسیختگی در کشور در حال روی دادن است اما انسجام در ملت ماندگار شد و آن را به نمایش گذاشت و این دلدادگی ملت ایران به جمهوری اسلامی بود که به تصویر کشیده شد.

عزت ملت ایران مانع ایجاد ضربه به وحدت کشور اسلامی خواهد شد

وی با بیان اینکه دشمنان بدانند عزت این ملت اجازه نخواهد داد خدشه‌ای در وحدت کشور اسلامی ایجاد شود، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ما دارای مولفه‌هایی است که توجه به آن می‌تواند پایداری و عزت را حفظ کند و از جمله مؤلفه‌های پایداری انقلاب به لحاظ سیاست داخلی و خارجی استقرار کشور بین همه توطئه‌ها بود.

وی با بیان اینکه ملت ایران نه به کسی ظلم می‌کند و نه به کسی اجازه می‌دهد به آنها ظلم شود، ادامه داد: آمریکا برای اینکه کدخداگری جهان را حفظ کند سالانه ۷۰۰ میلیارد بودجه دفاعی دارد اما ایران با ایمانش در برابر قدرت استکباری می‌ایستد.

معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور اذعان کرد: امروز ایران در عرصه‌های علمی در جهان دارای جایگاه است و قدرت دفاعی امروز ایران اسلامی، باعث عصبانیت و ناکامی دشمنان ایران در برابر جمهوری اسلامی ایران شده است.

گفتنی است؛ در این مراسم گروه سرود دانش آموزان دخترانه شهید نصرت زاد نیز به اجرای سرود پرداختند.

آیت الله رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهور اسلامی ایران عصر یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمام همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ