گوگل از کاربران اندروید می‌خواهد با این روش به کارکرد صحیح شبکه Find My Device کمک کنند

اقتصاد ایران: گوگل دستورالعمل‌هایی برای استفاده‌ی صحیح از Find My Device روی دستگاه‌های اندروید ارائه داد که دقت عملکرد این ویژگی را بهبود می‌دهد.

شبکه‌ی Find My Device اندروید یکی از قابلیت‌های مورد انتظار این سیستم‌عامل به‌شمار می‌رفت، اما درحال‌حاضر عملکرد چندان راضی‌کننده‌ای ندارد. گوگل وعده داد در آینده بهبودهایی روی این قابلیت اعمال کند و اکنون از کاربران می‌خواهد با فعال‌سازی کامل شبکه‌ی مذکور، به عملکرد بهتر آن کمک کنند.

گوگل روند ارائه‌ی شبکه‌ی Find My Device را از آوریل (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) سال جاری آغاز کرد و ردیاب‌های شبیه به ایرتگ (AirTag) اپل نیز از ماه می (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۳) به بازار عرضه شدند.

طبق اعلام 9to5Google، عملکرد این ردیاب‌ها، به‌خصوص محصولات Pebblebee قابل‌قبول است؛ اما محدودیت‌های شبکه‌ی Find My Device، به‌طور کلی دقت عملکرد آن‌ها را کاهش می‌دهد. عوامل مختلفی در این زمینه دخیل هستند که ازجمله می‌توان به تنظیمات پیش‌فرض گوگل اشاره کرد زیرا Find My Device به‌طور پیش‌فرض فقط در مکان‌های پرتردد کار می‌کند و امکان ردیابی دائمی ندارد. اکنون گوگل قصد دارد کاربران را به تغییر ویژگی مذکور ترغیب کند.

گوگل ضمن تأیید انتشار به‌روزرسانی‌هایی برای بهبود شبکه‌ی Find My Device، به‌طور مستقیم کاربران را به تغییر تنظیمات این شبکه به حالت All areas تشویق کرده است تا بدین‌طریق دقت عملکرد ویژگی مورد بحث را افزایش دهد.

بهبود دقت Find My Device روی اندروید

برای تنظیم Find My Device روی حالت All Areas، ابتدا وارد اپلیکیشن Find My اندروید شوید و سپس ازطریق تصویر پروفایل، تنظیمات را باز کنید. در گام بعد روی Find My Device settings ضربه بزنید و مطابق تصویر بالا، Find your offline devices را برگزینید. در نهایت تنظیمات را روی With network in all areas قرار دهید.

مقالات مرتبط:
  • آموزش ردیابی گوشی های شیائومی
  • چطور گوشی سامسونگ گم‌شده یا سرقتی را پیدا کنیم؟
  • چطور گوشی گم‌شده یا سرقتی را پیدا کنیم؟

اجرای دستورالعمل مدنظر گوگل در تنظیمات Find My Device اندروید، فقط چندثانیه طول می‌کشد و به دستگاه شما اجازه می‌دهد ردیاب‌های موجود در شبکه را در هر مکانی که حضور دارید شناسایی کند.

تأثیر واقعی تغییر تنظیمات Find My Device اندروید فقط زمانی مشهود خواهد شد که تعداد زیادی از کاربران، یا به عبارتی همه‌ی کاربران، آن را اعمال کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ