خدمات ماندگار شهید رییسی درکردستان قابل قیاس با دولت‌های قبل نیست

اقتصاد ایران: سنندج- استاندار کردستان گفت: خدمات ماندگار شهید رییسی در کردستان قابل قیاس با دولت‌های قبل نیست و این استان در حوزه اعتبارات عمرانی از رتبه ۲۴ در سال ۱۴۰۰ به رتبه دهم کشوری ارتقا پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا صبح پنج شنبه در مراسم اربعین رئیس جمهور شهید و همراهانش که در سالن آزادی سنندج برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای پرافتخار کردستان و شهدای خدمت اظهار کرد: هر چه ویژگی‌های برجسته شهید جمهور را بیان کنیم قطعاً بالاتر از آن توسط رهبری بیان شد که گوشه‌هایی از آن در این مجلس استماع شد.

وی افزود: تراز شهید رئیسی که برای خدمتگزاری صادقانه، ماندگار و مردمی در عین مواضع استوار انقلابی ثبت کردند اسوه و تراز و معیاری برای رؤسای جمهور بعدی است.

وی با بیان اینکه آنچه که در این استان در طول این سه سال اتفاق افتاد قابل قیاس با قبل از این دولت نیست، اذعان کرد: اگر به یک عنوان اشاره کنم رتبه کردستان در اعتبارات عمرانی تا قبل از سال ۱۴۰۰ رتبه ۲۴ را داشت اما امسال سومین سالی است که رتبه دهم را کسب کردیم و ۱۴ پله بین استان‌های کشور ارتقا پیدا کردیم و این ناشی از نگاه رئیس جمهور و توجه به نقاط کمتر برخوردار بود.

استاندار کردستان یادآور شد: در دولت شهید رئیسی پروژه‌های کلانی در این استان به اتمام رسید و بهره برداری شد که امروز برای مردم کردستان ارزشمند است.

زارعی کوشا با بیان اینکه امروز شاهدیم که در کمتر از ۴۰ روز از شهادت شهید رئیسی باز هم جریان‌ها، اشخاص و رسانه‌هایی در کمال وقاحت در حالی که شاهد بدرقه بی نظیر و میلیونی شهید جمهور بودند دست به تخریب و نادیده گرفتن دستاوردها و خدمات شبانه روزی شهید رئیسی می‌زنند، اضافه کرد: در این عید سعید غدیر رهبر معظم انقلاب اسلامی باز هم در وصف شهید رئیسی فرمودند «گمان من این بود که اگر دولت رئیسی استمرار می‌یافت مشکلات اقتصادی نیز حل می‌شد» و این بیانگر جایگاه ارزشمند شهید جمهور است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ