بیش از ۲۰۰۰ نفر برگزاری انتخابات در شفت را بر عهده دارند

اقتصاد ایران: شفت- فرماندار شفت گفت: بیش از ۲۰۰۰ نفر عوامل اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان هستند.

مهدی نقدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری انتخابات پرشور اظهار کرد: تبیین مصادیق حضور حداکثری مردم در انتخابات باید به عنوان مظهر قدرت نظام جمهوری اسلامی و اولویت مهم در دستور کار همه مسؤولان قرار گیرد.

فرماندار شفت با بیان اینکه بیش از ۲۰۰۰ نفر عوامل اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان هستند، افزود: از این تعداد بیش از ۹۰۰ نفر عوامل اجرایی شعب شامل نمایندگان فرمانداری و بازرسان و مابقی نیز عوامل اجرایی و منشی و کاربران رایانه هستند.

وی بیان کرد: ۱۱۹ شعبه اخذ رأی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان تعیین شده که از این تعداد ۱۴ مورد شهری و ۱۰۵ مورد روستایی است.

نقدی با اشاره به اینکه ۶۸ شعبه در بخش مرکزی و ۵۱ شعبه در بخش احمد سرگوراب تعیین شده است، تصریح کرد: ۱۰ شعبه در شهر شفت و ۴ شعبه در شهر احمد سرگوراب تعیین شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع شعبه‌های تعیین شده، ۱۱۹ مورد ثابت در روز انتخابات فعال خواهند بود، گفت: تخلفات در قبل، حین و بعد از جریان انتخابات در فضای محیطی و مجازی به صورت کامل رصد و پیگیری می‌شود.

نقدی با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی و زمینه سازی جهت مشارکت حداکثری در انتخابات همچون مثل دوره قبل تشکیل گردید، گفت: عوامل اجرایی نقش اصلی در امنیت و سلامت انتخابات ایفا می‌کنند و وظیفه خطیری بر عهده دارند که با کسب آموزش و مهارت‌ها می‌توانند به اهداف مورد نظر رسید.

وی با بیان اینکه دشمنان از چند ماه گذشته برای کمرنگ کردن انتخابات و نا امیدی مردم تبلیغ می‌کنند، ادامه داد: باید برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور اقدامات جهادی انجام داد و همه ارگان‌ها با همکاری مردم دشمن را مأیوس کنند.

نقدی تصریح کرد: انتخابات سرمایه اجتماعی و مایه عزت و شکوه ملت اسلامی بوده و آنچه که مهم است و می‌تواند تأثیر گذار باشد، ارتقای مشارکت سیاسی، امنیت، سلامت و رقابت است.

گفتنی است، شهرستان شفت با بیش از ۵۴ هزار نفر جمعیت در حوزه انتخابیه انتخابات ریاست جمهوری را تشکیل می‌دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ