آمادگی ۱۰۴ شعبه اخذ رأی در تویسرکان

اقتصاد ایران: همدان-سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان گفت: ۱۰۴ شعبه اخذ رأی برای جمع‌آوری آرای مردم در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان پیش بینی شده است.

یحیی خورشید خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه برای برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری که روز هشتم تیرماه برگزار خواهد شد افزود: تمام امکانات برای برگزاری انتخابات سالم با رعایت اصل بی‌طرفی در شهرستان تویسرکان همانند شهرهای دیگر کشور انجام شده است

وی یادآور شد: ۱۶ کمیته برای انجام فرآیند انتخابات تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده‌اند همچنین ۱۰۴ شعبه اخذ رأی برای جمع‌آوری آرا چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان در نظر گرفته شده است.

خورشید خانی با بیان اینکه ۶۹ شعبه ثابت و ۳۵ شعبه سیار در این شهرستان وظیفه رأی گیری آرا مردم را برعهده دارند خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۲۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارت، پشتیبانی، انتظامی وظیفه برگزاری انتخابات را بر عهده گرفته اند.

وی ادامه داد: اخذ رأی فقط با ارائه اصل شناسنامه و یا کارت ملی و حضور شخص رأی دهنده در شعبه امکان پذیر است.

خورشید خانی تصریح کرد: نوشتن نام یکی از شش نامزد انتخابات به صورت خوانا در برگه انتخابات کافی است و این امر باعث سهولت کار اعضای شعب در هنگام قرائت آرا خواهد شد.

سرپرست فرمانداری تویسرکان با اشاره به اینکه در انتخابات ریاست جمهوری با حضور حداکثری و پرشور خود ضمن تجدید میثاق با شهدا و ولایت، برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خواهیم زد تصریح کرد: از همه مردم و اقشار و جناح‌های مختلف دعوت می‌کنیم که در انتخابات حضور پر شور داشته باشند و سهم خود را در تعیین سرنوشت کشور همانند انتخابات گذشته ایفا کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان همچنین از ۷۶ هزار نفر واحد شرایط رأی دادن در شهرستان تویسرکان خبر داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ