ثبت ۲۳۶ تشکل دینی و قرآنی در سوادکوه و سوادکوه شمالی

اقتصاد ایران: سوادکوه- رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی از ثبت ۲۳۶ تشکل دینی و قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مهدی صداقتی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران حوزه دینی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی، بر اهمیت رسانه در ترویج آموزه‌های دینی و انقلابی تأکید کرد و با بیان اینکه هفته اول تیرماه به نام هفته اطلاع‌رسانی و تبلیغ نامگذاری شده است، افزود: برگزاری برنامه‌های مناسبی، تبلیغی، ترویجی و قرآنی از فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی بوده وجامعه هدف ما همه مردم هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی تعداد خانواده بزرگ سازمان تبلیغات اسلامی این دو شهرستان را نزدیک نزدیک به هزار نفر برشمرد و از جمله آنها به روحانیت، هیأت‌های مذهبی، مداحان، مراکز قرآنی، نهضت بانوان پیشرفت، هیأت‌های اندیشه‌ورز دینی و مذهبی، هیأت‌خبرنگارها، کانون‌های فرهنگی و تبلیغی اشاره کرد.

وی از ثبت ۲۳۶ مرکز یا فعالان دینی در این دو شهرستان، خبر داد و این تشکل را شامل انجمن، مؤسسه، کانون، مجمع، هیأت مذهبی و فعالان دینی به عنوان شخصیت‌های حقوقی برشمرد و به انجام فراخوان از مراکز و فعالان دینی، مذهبی و قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی اشاره کرد.

این مسئول در توضیح این فراخوان گفت: مراکز و فعالان دینی، مذهبی و قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی تا پایان تیرماه فرصت دارند که عملکرد شاخص فعالیت خود را همراه با عکس (حداکثر دو عکس از هر فعالیت)، فیلم (حداکثر دو دقیقه به صورت کلیپ) و کد فعالیت در اداره تبلیغات اسلامی خود را به شماره ایتای ۰۹۱۱۹۵۶۵۹۲۹ ارسال کنند تا در ارزیابی مراکز و فعالان دینی، مذهبی و قرآنی شهرستان سنجش شوند که علاوه بر دریافت گزارش فعالیت‌ها، سازماندهی و به‌روزرسانی آنها هم اجرایی شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در رابطه با طرح‌های ابتکاری این دو شهرستان به تاریخ شفاهی قرآن (مصاحبه چندرسانه‌ای با ۱۸ فعال قرانی شهرستان)، برگزاری شش دوره جشنواره قرآنی و پنج‌شنبه‌های شهدایی (توسط هیئت مذهبی علقمه سوادکوه) اشاره کرد.

وی از علاقمندان به فعالیت‌های دینی و قرآنی خواست تا برای ثبت کانون فرهنگی و تبلیغی، مداح و شاعر آئینی، هیأت مذهبی، انجمن اسلامی در سامانه طوبی به‌عنوان بانک اطلاعات تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی به آدرس tooba.tdm-ido.ir و برای ثبت مرکز قرآنی شهری با روستایی به آدرس https://telavat.ir مراجعه کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ