نرخ مراکز اقامتی خراسان رضوی به صورت گسترده اطلاع رسانی شود

اقتصاد ایران: مشهد- جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی بر ضرورت اطلاع رسانی گسترده نرخ مراکز اقامتی استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به این که نظارت و کنترل کیفیت خدمات و قیمت‌ها هم چنان در اولویت قرار دارد، نرخ ارائه خدمات در مراکز اقامتی به صورت گسترده اطلاع رسانی شود.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ضمن تشکر از خدماتی که ارائه می‌شود، هم‌چنان نظارت و کنترل خدمات و قیمت‌ها در اولویت قرار دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت رضایت‌مندی زائران در جاده‌های استان، بررسی و سازماندهی مناسب خدمت رسانی در جاده‌ها انجام شود و نظارت‌ها در این حوزه هم‌افزا و هدفمند صورت گیرد.

گنابادی نژاد اظهار کرد: ظرفیت‌هایی از جمله دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها و شهرهای در مسیر نیز برای خدمت رسانی به زائران در مسیر جاده‌های استان به کار گرفته شوند.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با اشاره به برخی چالش‌ها در بخش تأمین کالا و ارزاق عمومی به ویژه آرد و نان گفت: متناسب با نیاز هر مناسبت از جمله اربعین و دهه آخر صفر به صورت جداگانه برنامه‌ریزی و اقدام شود.

وی با بیان این که ترافیک یکی از مهم‌ترین مسئله‌های زائران است، افزود: ترافیک نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است، چرا که در برخی مواقع برنامه‌ای وجود ندارد و مسیر بدون اطلاع رسانی قبلی مسدود و زائران و مردم سرگردان می‌شوند.

گنابادی نژاد تصریح کرد: این مساله زائران را باید صدا و سیما پیگیری کند تا برای رفع این چالش اقدام شود.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی با اشاره به مشکلاتی که در حوزه راهنمایان زائر وجود دارد، گفت: برخی اوقات پایگاه راهنمای زائر تعطیل است یا ساعت حضور راهنمایان کامل نیست و در برخی از پایگاه‌ها نیز راهنمایان زائر اطلاعات کافی و کاملی برای راهنمایی زائران را ندارند، بنابراین باید برای راهنمایی درست و دقیق زائران آموزش ببینند.

وی به اسکان رایگان شرکت کنندگان در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید اشاره کرد و افزود: اسکان رایگان و داوطلبانه در مراکز اقامتی مشهد اقدامی ارزشمند بود که باید صدا و سیما در این زمینه اطلاع رسانی لازم را داشته باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ