ضربه سخت نیروهای مقاومت به اشغال‌گران در «جنین»+ فیلم

اقتصاد ایران: رسانه‌های فلسطینی از درگیری مسلحانه نیروهای مقاومت با اشغال‌گران در کرانه باختری خبر می‌دهند که در پی آن ۲۰ نظامی صهیونیست زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه جنایت‌های خود، بامداد امروز به شهر «جنین» در کرانه باختری حمله کردند که با مقاومت مسلحانه نیروهای مقاومت این منطقه روبرو شدند.

منابع محلی اعلام کردند که مبارزان فلسطینی چند بمب قوی در مسیر خودروهای نظامی اشغالگران صهیونیست منفجر کردند.

هم‌زمان رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از زخمی شدن نزدیک به ۲۰ نظامی رژیم صهیونیستی در درگیری‌های جنین خبر داده و تاکید کردند که مجروحان با بالگرد به بیمارستان‌های اسرائیل منتقل شدند.

بنابر گزارش‌ها حال شماری از مجروحان وخیم اعلام شده است؛ در این درگیری‌ها چند فلسطینی هم زخمی شدند.

نیروهای اشغالگر با بولدوزر خسارت زیادی هم به زیرساخت‌های شهر جنین وارد کردند.

 لحظه انفجار بمب در مسیر خودروهای نظامی صهیونیست‌ها در شهر «جنین»

 در پی درگیری شدید نیروهای مقاومت و نظامیان صهیونیست در شهر جنین در کرانه باختری، رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که 20 نظامی صهیونیست در این درگیری‌ها زخمی شدند و وضعیت برخی از آنها نیز وخیم است.

حمله حزب‌الله به ۲ شهرک و ۲ موضع نظامی صهیونیستی/ انتقام صهیونیست‌ها از ضریح شهدا در «کفرکلا»

حزب‌الله لبنان در ادامه حمایت‌های خود از مقاومت فلسطین شامگاه دیروز چهارشنبه با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که حملات توپخانه‌ای و موشکی جدیدی را به شمال سرزمین‌های اشغالی انجام داده است.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۷:۴۵ عصر روز چهارشنبه بیست‌وششم ژوئن ۲۰۲۴ موضع زبدین واقع در مزارع اشغالی شبعا را با گلوله‌های توپخانه هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان از حمله موشکی رزمندگان مقاومت اسلامی به موضع صهیونیستی «العاصی» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن اسرائیلی به روستاهای مقاوم جنوبی و خانه‌های امن به ویژه حمله به شهرک بنت جبیل، رزمندگان مقاومت اسلامی روز چهارشنبه بیست‌وششم ژوئن ۲۰۲۴ ساختمانی در شهرک آویویم را که از سوی نظامیان دشمن مورد استفاده قرار می‌گرفت با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین و در واکنش به تعرض‌های دشمن صهیونیست به روستاهای مقاوم جنوب لبنان به ویژه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک «عیتا الشعب»، ساختمان دیگری را در شهرک صهیونیستی «ایون مناحم» که از سوی نظامیان صهیونیست مورد استفاده قرار می‌گرفته، هدف قرار داده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ