آغاز بازگشت نخستین کاروان تمتع استان سمنان از سرزمین وحی

اقتصاد ایران: سمنان- مدیرکل حج و زیارت استان سمنان از بازگشت نخستین کاروان حج استان به خانه خبر داد و گفت: آخرین پرواز کاروان‌های استان نیز ۲۴ تیرماه سال جاری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله چتری صبح پنج‌شنبه در ارتباط مستقیم با خبرنگاران استان سمنان به صورت ویدئو کنفرانس از مکه از بازگشت نخستین کاروان حج استان به خانه خبر داد و بیان کرد: تمام حجاج این کاروان در سلامت کامل به سر می‌برند.

وی افزود: آخرین پرواز کاروان‌های استان سمنان نیز ۲۴ تیرماه سال جاری خواهد بود که البته باز هم اجرای آن به شرط عدم تغییر پروازها است و امکان دارد حتی کاروان‌ها زودتر نیز به ایران بازگردند.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان ادامه داد: در صورت تغییر در پروازها حتماً مراتب اطلاع رسانی می‌شود تا خانواده‌ها و آشنایان زائران هم مطلع باشند.

چتری با بیان اینکه در طول ایام تمتع گرمازدگی حاد برای زائران استان سمنان پیش نیامد، تاکید کرد: اگر موردی نیز در بین یک هزار و ۱۳۰ حاجی استان صورت گرفت بلافاصله به صورت سرپایی مداوا شد و مشکل خاصی را شاهد نبودیم.

وی با بیان اینکه همه زائران استان در صحت و سلامت کامل هستند و اعمال تمتع خود را نیز انجام داده‌اند، تاکید کرد: همه زائران منتظر بازگشت به ایران هستند.

مدیرکل حج وزیارت استان سمنان با بیان اینکه کاروان‌های مدینه بعد نیز به مدینه منوره مشرف می‌شوند، گفت: خوشبختانه همه روندها برای حجاج استان بدون مشکل اجرایی شده است.

چتری با ابراز اینکه کاروان‌های مدینه بعد تا ابتدای ماه محرم در سرزمین وحی حضور خواهند داشت، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این زائران می‌توانند یک عمره مفرده دیگر را نیز به‌جای آورند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ