۲ راه روستایی تنکابن مسدود است/ ادامه امدادرسانی در سوادکوه

اقتصاد ایران: ساری - مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران شدت بارندگی شب گذشته را ۵۶ میلی متر در تنکابن اعلام کرد و گفت: دو راه روستایی در بخش دالخانی تنکابن مسدود شده است.

حسینعلی محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اظهار این که شدت بارندگی شب گذشته درغرب استان بوده است، افزود: بیشترین بازندگی به میزان ۵۶ میلی متر در تنکابن گزارش شده است.

وی با اظهار این که دو راه روستایی در بخش دالخانی مسدود شد که بازگشایی آن در حال انجام است، افزود: بیشترین میزان بارندگی در مناطق ساحلی و میان بند بود و گزارشی از خسارت اعلام نشده است.

وی با اشاره به وقوع سیلاب در سوادکوه که خسارت فراوانی نیز به همراه داشت، گفت: نیروهای امدادی و خدمات رسان هم اکنون در حال بازگشایی جاده سوادکوه و همچنین جمع آوری نخاله و ضایعات ناشی از آورده سیلاب هستند که بازگشایی این محور قطعاً تا روز جمعه به طول خواهد انجامید.

وی اظهار کرد: هم اکنون ۶۰۰ نیروی انسانی در قالب ۴۴ تیم امدادی و خدمات رسان با به کارگیری ۳۶ دستگاه ماشین آلات سنگین در منطقه حضور دارند و در حال بازگشایی جاده سوادکوه و جمع آوری ضایعات ناشی از آورده سیلاب هستند.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش بی وقفه نیروهای امدادی و خدمات رسان و پاکسازی مسیر، پیش بینی می‌شود تا روز جمعه جاده سوادکوه بازگشایی و در آخرین روز هفته جاری زیر بار ترافیکی برود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیلاب در دامنه‌ها و ارتفاعات استان، خاطرنشان کرد: با شکل گیری جریانات همرفتی و بارش رگبار باران در شب و روز گذشته در شهرستان‌های سوادکوه، چالوس و ساری و آمل و سوادکوه شمالی، شاهد طغیان و افزایش سطح آب رودخانه‌ها بودیم.

محمدی شیرکلایی اظهار کرد: به دنبال بارش رگباری باران و طغیان رودخانه‌ها، شاهد حجم آورده زیادی از سیلاب بودیم که باعث مسدود شدن محورهای اصلی و آسیب رساندن به تعدادی از خودردهای عبوری شد.

وی با اشاره به حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و همچنین استاندار مازندران در نخستین ساعات وقوع سیلاب در سوادکوه، گفت: با هدف تسریع در خدمت رسانی و کمک به سیل زدگان، استاندار مازندران دستور داد در کمترین زمان ممکن نسبت به این مهم اقدام کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ