حماس:‌ تخریب منازل فلسطینیان یک جنایت محسوب می‌شود

اقتصاد ایران: جنبش مقاومت اسلامی حماس خواستار مقابله با سیاست رژیم صهیونیستی در زمینه تخریب منازل فلسطینیان در کرانه باختری شد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش حماس طی بیانیه‌ای خاطرنشان کرد که رژیم صهیونیستی عملیات تخریب منازل فلسطینیان در کرانه باختری و قدس اشغالی را شدت بخشیده است و تنها طی امروز چهارشنبه 17 مورد عملیات تخریب انجام داده است که 11 مورد از آنها مربوط به تخریب منازل و یک مورد مربوط به تخریب یک ساختمان در روستای ام الخیر در استان الخلیل و تخریب ده‌ها منزل و ساختمان دیگر طی چند روز گذشته است که این یک جنایت حسوب می‌شود.

حماس خاطرنشان کرد که این جنایت در ادامه جنگ جنایتکارانه دولت شهرک نشینان تندروی صهیونیست علیه ملت فلسطین و موجودیت آن بر روی اراضی خود ورت می‌گیرد و این در حالیست که رژیم صهیونیستی به وسعه شهرک‌های صهیونیست نشین دامه می‌دهد و از حملات و تجاوزات شهرک نشینان صهیونیست به روستاها شهرک‌های فلسطینی در کرانه باختری حمایت می‌کند.

حماس در همین راستا از اقشار مختلف ملت فلسطین در کرانه باختری و قدس خواست به مقابله با سیاست‌های جنایتکارانه رژیم صهیونیستی اعم از تخریب منازل حملات و کشتار و بازداشت‌ها  همچنین تجاوزات گروهک‌های شهرک نشینان تروریست ادامه دهند  درگیری‌ها با این دشمن فاشیست را تا نابودی و خروج آن از سرزمین و مقدسات فلسطین شدت ببخشند.

حماس همچنین از جامعه بین المللی و سازمان ملل متحد خواست با عمل به مسئولیت‌های خود اقدامی فوری با استفاده از تمامی ابزارها و راهکارها اتخاذ کنند و دولت جنایتکار صهیونیستی را مجبور به توقف تجاوزات و اقدامات تروریستی خود علیه ملت فلسطین کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ