پیش بینی مشارکت ۵۳ درصدی در انتخابات ریاست‌جمهوری

اقتصاد ایران: کرمانشاه-رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه از پیش بینی مشارکت ۵۳ درصدی در انتخابات ریاست‌جمهوری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی شعبانی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور استاندار در سالن شهید سلیمانی برگزار شد اظهار کرد: استان کرمانشاه با فعالیت یک هزار و ۶۳۶ شعبه اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری را برگزار خواهد کرد و در صورت نیاز ۳۴ شعبه دیگر به صورت آماده به این تعداد اضافه خواهد شد.

وی به فعالیت ت عداد شعب اخذ رأی در هر یک از شهرستان‌های استان کرمانشاه اشاره و افزود: شهرستان اسلام‌آبادغرب با ۱۱۴ شعبه، در ثلاث باباجانی با ۴۹ شعبه، در شهرستان جوانرود با ۶۹ شعبه، در دالاهو با ۴۵ شعبه، در روانسر با ۵۵ شعبه، شهرستان سرپل‌ذهاب با ۱۰۰ شعبه و شهرستان سنقر با ۱۰۱ شعبه انتخابات را برگزار خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: همچنین شهرستان صحنه ۸۶ شعبه، شهرستان قصرشیرین ۴۰ شعبه، شهرستان هرسین ۹۹ شعبه، در شهرستان پاوه ۷۴ شعبه، شهرستان کرمانشاه ۶۴۵ شعبه، شهرستان کنگاور ۷۴ شعبه و شهرستان گیلانغرب با ۸۵ شعبه انتخابات برگزار خواهد شد.

شعبانی با بیان اینکه تمام اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری صورت گرفته، گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده برگزاری انتخابات در وضعیت امنیتی قابل قبولی در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد و در حوزه اطلاع رسانی نیز تاکنون اقدامات خوب و اثرگذاری انجام شده و کاندیداهای انتخاباتی و نمایندگان آنها در ستادهای استانی تشریح خوبی از برنامه‌ها داشتند.

وی عنوان کرد: بر اساس پیش بینی‌های انجام شده انتخابات ریاست جمهوری امسال نسبت به انتخابات سال گذشته مورد استقبال بیشتری از طرف مردم خواهد بود که بر اساس نظر سنجی‌ها امسال شاهد مشارکت ۵۳ درصدی مردم خواهیم بود.

شعبانی در پایان تاکید کرد: تمام مقدمات یک انتخابات پر شور در استان کرمانشاه فراهم شده و برگزاری انتخابات در روز جمعه هشتم تیرماه خواهیم داشت و امید است آمار مشارکت بیش از نظر سنجی‌ها باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ