قالیباف در عرصه‌های مختلف خود را اثبات کرده است

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - استاندار سابق لرستان تأکید کرد: قالیباف در عرصه‌های مختلف انقلاب و کشور خود را اثبات کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب‌الله دهمرده عصر امروز چهارشنبه در همایش حامیان قالیباف در خرم‌آباد، اظهار داشت: خدا را شاکرم که در این ایام در جمع شما بزرگواران هستم.

وی با بیان اینکه حقیقتاً یکی از قطعات قشنگ زندگی من خدمت به شما در این سرزمین بود، عنوان کرد: لرستانی‌ها مردمان فهیم، فکور، ولایی، پاک و شجاع هستند.

استاندار سابق لرستان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه خدمت بی‌منت به شما مردم بهترین عبادت است، سرزمین شما در ابعاد مختلف دارای ظرفیت است، بیان داشت: لرستان یکی از بهترین و مستعدترین استان‌هایی است که بیش از همه برای نظام سرمایه‌گذاری کرد؛ اما وضعی که وجود دارد شأن و منزلت مردم نیست.

دهمرده، افزود: امیدوارم در دولت جدید حق‌وحقوق مردم این استان به آنها برسد.

وی با تأکید بر اینکه هرچه میزان مشارکت بالا برود یک متر و شاخص برای مشروعیت نظام است، گفت: اولین درخواست من این است تا می‌توانید دست همسایه و دوست و اقوام را بگیرید پای صندوق تشریف بیاورند.

استاندار سابق لرستان، عنوان کرد: می‌دانید شما که من آدمی هستم که همه تحصیلات من ریاضی است با عدد و رقم سروکار دارم، به هیچ‌کسی هم بدهکاری ندارم و عاشق ایرانم، دوست دارم ایران آباد و پیشرفته باشد و باید نمونه و الگو باشد، افزود: بین عناصری که الان نامزد هستند برای همه احترام می‌گذارم؛ اما آقای قالیباف را رأی می‌دهم، به چند دلیل، اول ایشان هم برنامه دارد و هم کارنامه دارد، ۱۲ سال شهردار تهران بزرگ بوده است و برای اولین‌بار بعد از انقلاب تنها کسی که چنین مدیریت طولانی دارد ایشان است.

دهمرده، گفت: در ناجا و سپاه و قرارگاه خاتم ایشان کارکرده است، از نظر تعامل و همدلی و از خودگذشتگی همیشه برای مملکت تلاش کرده است، در ۱۴۰۰ و ۹۶ با کمال سخاوت و بزرگی به نفع آقای رئیسی کنار کشید، ایشان خود را در برهه‌های مختلف اثبات کرده است

وی تأکید کرد: نه دروغ می‌گویم نه آخرت خود را فدای دنیا می‌کنم و خط‌قرمز من هم رهبری است و براین‌اساس رأی من قالیباف است. ایشان مدیری با ریسک‌پذیری و خطرپذیری است و می‌تواند مسائل را حل کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ