افشاگری آزاده فلسطینی از وحشی‌گری صهیونیست‌ها در حق اسرای فلسطینی

اقتصاد ایران: یکی از آزادگان فلسطینی که به تازگی از بند زندان‌های رژیم صهیونیستی رهایی یافته است گوشه‌ای از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حق اسرای فلسطینی را فاش کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، «ولید انور الخلیلی» یکی از فلسطینیانی که به تازگی از زندان‌های مخوف رژیم صهیونیستی آزاد شده است، در سخنانی به افشاگری در خصوص جنایت‌های صهیونیست‌ها در حق اسرای فلسطینی دست زد.

این آزاده فلسطینی در سخنان خود گفت: هنگام بازداشتم بیش از ۲۰ نظامی اسرائیلی به نوبت مرا کتک می‌زدند. نظامیان ارتش رژیم اشغالگر افرادی را که زخمی شده بودند و همراه من بودند به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه من لباس کادر پزشکی را به تن داشتم، اشغالگران ساختمانی را که من در آن پناه گرفته بودم هدف قرار دادند.

الخلیلی در تشریح اوضاع وحشتناک بازداشتگاه صهیونیستی «سدی لیمان» گفت: نظامیان اشغالگر به من و دیگر اسرا گفتند که سرنوشت شما در بازداشتگاه سدی لیمان مرگ است.

این آزاده فلسطینی ادامه داد: اسرای سدی لیمان از شدت شکنجه فریادهایی عصبی می‌زنند. اسرا در بازداشتگاه سدی لیمان در زمان بازپرسی برای ساعاتی طولانی از پاهایشان آویزان می‌شوند.

الخلیلی با اشاره به یکی از هزاران جنایت صهیونیست‌ها در حق اسرای فلسطینی گفت: ۳ اسیر در زندان سدی لیمان در حالی به شهادت رسیدند که از سقف آویزان شده بودند.

گفتنی است پیش از این نیز گزارش‌های متعددی در خصوص شکنجه اسرای فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در زندان‌های رژیم صهیونیستی به ویژه در بازداشتگاه «سدی لیمان» منتشر شده بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ