«انتخابات» لیلة القدر نظام جمهوری اسلامی است

اقتصاد ایران: میامی- رئیس بسیج طلاب با تاکید بر اینکه انتخابات ریاست جمهوری، لیلة القدر نظام است، گفت: طلاب و روحانیان مردم را به مشارکت بالا دعوت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود محمدی شاهرودی بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهدای خدمت و شهدای هفتم تیر و همایش جهاد تبیین در سالن نردین از توابع میامی بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری، لیلة القدر نظام جمهوری اسلامی است

وی با بیان اینکه غدیر روز اکمال دین است، افزود: عنصر ولایت و چشیدن طعم ولایت یک نکته کلیدی است. لذا فاطمیه رقم می‌خورد تا غدیر فراموش نشود و حتی عاشورا برای غدیر شکل گرفته است.

رئیس بسیج طلاب کشور همچنین گفت: فرهنگ انتظار یک چشم انداز روشن است و گام دوم انقلاب ما را به ظهور امام زمان خواهد رساند و انقلاب ما بستر ساز ظهور است لذا باید تاکید کرد که نظام جمهوری اسلامی، مولود فرهنگ غدیر است و زیر بنای فرهنگ عاشورا نقش آفرین است.

محمدی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز در اوج قدرت قرار دارد، گفت: به برکت خون شهدا به اوج قدرت رسیده ایم و در پنج سال اخیر مستقیم با ابر قدرت جهان مقابله کردیم.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات اقتدار سیاسی نظام را در دنیا نشان می‌دهد، افزود: در انتخابات مهم و کلیدی باید شرکت کنیم و مانند حضور در دوران دفاع مقدس است از سوی دیگر باید تاکید کرد که اصل حضور و مشارکت بسیار مهم است و تکلیف قانونی است و حضور مردم باعث قدرت نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

رئیس بسیج طلاب با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای کم رنگ کردن حضور مردم و با بیان اینکه حضور مردم مهمترین عنصر امنیت و اقتصاد است، گفت: خصومت آمریکا با کشور ایران از بین نخواهد رفت

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ