شهرستان شفت آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است

اقتصاد ایران: شفت- فرماندار شفت با تاکید بر۴ راهبرد مدنظر مقام معظم رهبری در برگزاری انتخابات گفت: شهرستان شفت آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی عصر چهارشنبه در جلسه هماهنگی ستاد انتخابات ریاست جمهوری که با حضور اعضا در محل فرمانداری برگزار شد ضمن یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: تمام مقدمه‌ها و اقدامات لازم در بخش‌های مختلف انجام شده و همه دستگاه‌ها پای کارند تا شاهد مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی باشیم.

فرماندار شفت با اشاره به اهمیت ۴ راهبرد مدنظر مقام معظم رهبری در برگزاری انتخابات گفت: شفت آماده برگزاری انتخابات با شکوه و با مشارکت حداکثری مردم است.

وی با بیان اینکه شفت آماده برگزاری انتخابات با شکوه و در چارچوب قانون است، افزود: تمامی عوامل اجرایی برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و قانونمند آمادگی کامل دارند.

نقدی با اشاره به اینکه به طور قطع دستاوردها و اقدامات ماندگار دولت سیزدهم (دولت مردمی و ایران قوی) عاملی مهم برای حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی است، ادامه داد: حضور پرشور و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رأی، نمادی از وفاداری آنها به آرمان‌های انقلاب اسلامی و رئیس جمهور شهیدمان رئیسی است.

وی با اشاره به برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان شفت گفت: مشارکت بالا در انتخابات زمینه افزایش وحدت و اقتدار ملی را فراهم می‌کند.

فرماندار شفت به اهمیت چهار راهبرد مدنظر مقام معظم رهبری در برگزاری انتخابات تاکید کرد و ادامه داد: وظیفه ما تحقق چهار راهبرد فرمایش رهبر معظم انقلاب است و مجریان انتخابات نیز در کنار رعایت اصلی بی طرفی و عدم جانبداری در تمامی مراحل اجرایی برگزاری انتخابات، زمینه مشارکت مردم را هم فراهم می‌کنند.

وی تصریح کرد: ۱۱۹ شعبه اخذ رأی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان تعیین شده که از این تعداد ۱۴ مورد شهری و ۱۰۵ مورد روستایی است.

فرماندار شفت با بیان اینکه بیش از ۲۰۰۰ نفر عوامل اجرایی انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان هستند، افزود: از این تعداد بیش از ۹۰۰ نفر عوامل اجرایی شعب شامل نمایندگان فرمانداری و بازرسان و مابقی نیز عوامل اجرایی و منشی و کاربران رایانه هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ