پایدارسازی اقتصاد با حمایت واقع‌گرایانه از تولید محقق خواهد شد

اقتصاد ایران: بندرعباس- نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر می‌خواهیم اقتصاد پایداری داشته باشیم و معیشت و اشتغال مردم را تأمین کنیم باید نگاهی واقعی و حمایت‌گرانه به تولید داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مرادی بعد از ظهر چهارشنبه در آئین روز صنعت و معدن اظهار کرد: در سطح کشور نا ترازی شدیدی در آب، برق و گاز وجود دارد از این رو باید حوزه انرژی را مدیریت کنیم و همه باید برای رفع موانع جهش تولید تلاش کنیم.

وی افزود: اگر می‌خواهیم اقتصاد پایداری داشته باشیم و معیشت و اشتغال مردم را تأمین کنیم باید نگاهی واقعی و حمایت‌گرانه به تولید در کشور داشته باشیم.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، خمیر، قشم و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی، عنوان‌کرد: اگر در تولید موفق هستیم و به مجموعه‌های صنعتی و معدنی خود افتخار می‌کنیم حاصل زحمات پرسنل و مهندسین مجموعه‌های صنعتی است از این رو باید دست همه تلاشگران عرصه تولید را بوسید.

مرادی عنوان‌کرد: در این برهه از زمان آرزوی همه ما و مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است از این رو همه باید برای این مهم تلاش کنند.

وی خاطرنشان‌کرد: هر کسی که مورد انتخاب مردم قرار گرفت باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کند تا بتواند به ۸۵ میلیون ایرانی خدمات دهد و رضایت مردم را در کشور حاکم کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به خصوصی‌سازی غلط در دهه ۹۰، گفت: در آن روزها واگذاری برخی صنایع استان به افراد فاقد اهلیت مشکلاتی را برای کارگران ایجاد کرد از این رو باید تلاش کنیم تا دیگر مشکلی برای کارگران و پرسنل صنایع ایجاد نشود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ