آمده‌ام در کشور وحدت و انسجام ایجاد کنم/ از من آدم بزرگی نسازید

اقتصاد ایران: خرم‌آباد- مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه من آمده‌ام تا بتوانیم در کشور وحدت و انسجام را ایجاد کنیم، گفت: تلاش کنید از من آدم بزرگی نسازید.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود پزشکیان بعدازظهر امروز چهارشنبه در جمع هواداران خود در سالن ورزشی شهید چاغروند خرم آباد در سخنانی با اشاره به اینکه من از این همه شور و شوقی که در شماست جدا شرمنده ام، یعنی خودم را برتر از شما نمی دانم؛ اظهار داشت: آمدنم بیشتر برای این بوده که قدرت اختیاری که در تهران و یکسری از استان‌ها است و حق مناطق محروم و دور افتاده را نادیده گرفته اند، با کمک شما پس بگیریم و کاری بکنیم استان شما آخرین استان از نظر فلاکت نباشد.

وی با بیان اینکه دنبال این هستیم که حق هیچ آموزگار و معلم و نیروی انتظامی و کارمندی را در این کشور ضایع نکنند، تصریح کرد: بازنشستگان ما مشکل دارند، جوانان ما مشکل دارند، معلم و نیروهای انتظامی و سپاه مشکل دارند و از یک طرف دیگر سرزمین شما کشاورزی است که متأسفانه از نظر آب و امکانات مشکل داریم و موظف هستیم کمک کنیم مشکل شما حل شود.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه از نیروی انتظامی و ارتشیان و برادران پاسدار ما که امروز زحمت کشیدند تشکر می‌کنم، افزود: من امروز مبهوت حضور شما هستم، برادران و خواهران عزیز من آمده ام تا بتوانیم وحدت و انسجام را ایجاد کنیم و این اختلافات و درگیری‌ها و دعواها را حل کنیم و اجازه ندهیم فقط یک گروه و یک صدا در این مملکت بلند شود.

پزشکیان با اشاره به اینکه در همین مناظرات شما دیدید چهار نفر از این عزیزان یک طرف بودند و ما هم یک طرف بودیم، یکی از این عزیزان می‌گفت نمی‌گذارم رئیس جمهور شوی، من گفتم این مردم هستند که تصمیم می‌گیرند چه کسی رئیس جمهور شود، گفت: این شما هستید که می‌توانید تصمیم بگیرید که روز جمعه پای صندوق‌ها رأی به چه کسی بدهید.

وی با بیان اینکه من به شما قول می‌دهم هیچ وقت به شما دروغ نخواهم گفت، به شما قول می‌دهم صادقانه آنچه را در توان دارم برای خدمت به شما مردم عزیز در طبق اخلاص گذاشته و شبانه روز در خدمت شما باشم، تصریح کرد: من واقعاً شرمنده هستم و اینقدر که شما دارید من را بزرگ می‌کنید بزرگ نیستم، من مثل شما هستم، تلاش کنید از من آدم بزرگی نسازید؛ شما اگر آدم‌ها را بزرگ کنید بعد توهم برشان می‌دارد خیال می‌کنند کسی هستند، من مثل شما هستم و برای شما تلاش خواهم کرد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: از اینجا به کرمانشاه، همدان و ایلام سلام می‌رسانم و امیدوارم کاری بتوانیم بکنیم که فردا همه جوانان ما بتوانند زندگی آبرومندی داشته باشند؛ زاگرس نشینان بزرگان و قهرمانان این آب و خاک هستند و مرزهای ما را از دشمن حفظ کرده اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ