پورمحمدی: مشارکت در انتخابات سبب اقتدار ملی است

اقتصاد ایران: نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: موضوع مهم در این لحظات پایانی مشارکت است. مشارکت سبب اقتدار ملی است و ایجاد همبستگی و کشور را در مقابل بیگانگان بیمه می‌کند.

- اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم ، نشست خبری مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در محل خبرگزاری فارس بعداظهر امروز چهارشنبه با حضور خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی برگزار شد.

پورمحمدی در ابتدای این نشست خبری گفت: از اینکه نظام ما براساس تعهدات خود و قانون و برنامه‌های روشن کشور را اداره می‌کند، خرسند هستیم. شهید رییسی یادگارهای جاودانه گذاشت و این راه باید یاقوت ادامه پیدا کند.

وی افزود: طبق برنامه در موعد 50 روزه، انتخابات باید انجام شود که یک رویکرد ارزنده در مدیریت کشور است. در این مدت تلاش زیادی برای معرفی نامزدها و گفتگوها، مصاحبه‌ها و بیانیه‌ها انجام شد که البته انتظار بیش از این بود اما فرصت 50 روزه کم است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: تلاش ما نامزدها آگاهی بخشی به جامعه است البته در این فرصت کوتاه شاید تمام ظرفیت‌ها قابل ارائه نباشد.

وی تأکید کرد: موضوع مهم در این لحظات پایانی مشارکت است. همه باید یک محصول روشن اجمالی را رقم بزنیم و آن مشارکت است. مشارکت سبب اقتدار ملی است و ایجاد همبستگی و کشور را در مقابل بیگانگان بیمه می‌کند.

پورمحمدی گفت: حس خود را بعد از رای گیری می‌گویم؛ اگر انتخابات پرشور برگزار شود فوق العاده خوشحال می‌شوم چه رای بیاورم چه رای نیاورم و اگر رای بیاورم کشور شاهد تحول مدیریتی خواهد شد.

وی افزود: نظرسنجی‌ها توسط دستگاه‌های مختلف تولید می‌شود و آنها نمی‌خواهند اعتبار خود را ارزان بفروشند. نامزدهای دیگر در چند دوره اخیر فعال بودند. انتظار ندارم سبد رای وسیعی داشته باشم. برای اینکه به نفع کسی کنار بروم دلیلی نمی‌بینم. من صاحب گفتمان و نماینده گفتمان انقلاب اسلامی بر پایه اولیه آن هستم و مهم میدانم  که بعد از 45 سال گفتمان انقلاب اسلامی را تکرار کنیم.

پورمحمدی تأکید کرد: ما باید در قاب کامل گفتمان انقلاب اسلامی قرار بگیریم. من خودم را در این جهت موفق می‌دانم. من اصولگرا هستم اما به تعبیر امام اصول انقلاب اسلامی اصول شکوفایی است و براساس تعلق تفکر و علمی است که رهبری فرمودند.

وی گفت: تعقل مهم است و 500 بار در قرآن آمده است. هرکجا از عقلانیت فاصله بگیریم یعنی از انقلاب اسلامی فاصله گرفتیم. انقلاب ما اصولی است و من این گفتمان را دنبال می‌کنم. من خودم را گفتمان جامع می‌دانم و گفتمانهای دیگر را ناقص می‌دانم. البته انتخابات ظاهراً به دور دوم کشیده می‌شود!

پورمحمدی تصریح کرد: امروز شاهد بیانیه روسای جمهور و اینها بودیم. آنچه که در نامزدها می‌بینیم نامزدها به عنوان جریان نیامدند و اول خودشان آمدند و بعدها جریانات حمایت کردند. ‌ما در جریان اصولگرا یکپارچگی نداریم چون متعدد هستیم اما در اصلاح طلبان کاندیدا واحد است.

وی گفت: در جبهه اصولگرایان همه عوامل از قبل تعریف شده است و رای اصلاح طلبان در یک بلوک تعریف شده و به میدان آمدند. من گفتمان اول موجود هستم و به یک مجموعه کارشناس و تحصیل کرده تکیه کردم. قوی‌ترین گفتمان را تولید کردیم و تردید ندارم اگر فرصت تبلیغاتی بیشتری داشتم صحنه انتخابات جور دیگری تغییر می‌کرد.

وی گفت: من با تمام اعضای کابینه دولتهای قبل از جمله دولت نهم جلسات داشتیم و دارم. روشهای سیاسی ما مشکل دارد، به کسی رای میدهیم، مشکلی پیدا می،کند و خودمان از وی انتقاد می‌کنیم!

پورمحمدی گفت: مستندی به نام زالو تهیه شده است. این مستند را خوب دقت نکردند. سازمان بازرسی قوی‌ترین گزارش را به دادگاه‌ها داده است و در جلسات دادگاهی بین المللی اجازه محکوم شدن ایران را نداده است که در دوره من بوده است.

وی ادامه داد: داستان کرسنت دو طرف دارد و باید تکلیف مشخص شود.پرونده کرسنت هنوز حل نشده است؟! من در هر دولتی بودم مواضع خودم را داشتم البته بدون ماجراجویی اینکار را کردم.

ادامه دارد...

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ